تاریخ : Sun 14 May 2023 - 18:13
کد خبر : 79878
سرویس خبری : ورزش

به صلاح نیست درباره برگشتن به پرسپولیس صحبت کنم

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: گروه راحتی در جام ملت‌ها نداریم

به صلاح نیست درباره برگشتن به پرسپولیس صحبت کنم

لیگ با همه این حواشی، هیجانات، جنگ‌های روانی، توجیهات تمام نشدنی و... به هفته آخر خود رسیده است و روز پنجشنبه هفته پیش رو حوالی ساعت 20 تکلیف تیم قهرمان مشخص خواهد شد. در این زمینه بد ندیدیم با شجاع خلیل‌زاده، بازیکن مازندرانی که سابقه چند سال قهرمانی با پرسپولیس را در فوتبال ایران دارد، صحبتی داشته باشیم.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:  گزیده گفتگو با شجاع خلیل زاده، مدافع فعلی الاهلی قطر و سابق پرسپولیس را در ادامه می خوانید:

*هیچ وقت هم پرسپولیس دنبال بهانه‌جویی با اتهام زدن به دیگر تیم‌ها نبوده و نخواهد بود. درواقع پرسپولیس با کمترین حاشیه مسیر خودش را رفت و مزدش را هم گرفت.

*همان‌طور که گفتم پرسپولیس از نظر فوتبالی در بالاترین سطح فوتبال ایران قرار دارد و بهترین بازی‌ها را هم ارائه می‌دهد. چون زورشان به این تیم نمی‌رسد این حرف‌ها را می‌زنند.

*تیم‌های زیادی در فصل نقل و انتقالات هزینه کردند تا بتوانند برای قهرمانی و کسب سهمیه بجنگند. چند مربی خارجی جدید هم وارد فوتبال ایران شدند که عملکردشان خوب بود.

*با صراحت می‌گویم که تیم دوم تماشاگران قائمشهری پرسپولیس است و در کل استان مازندران تا دل‌تان بخواهد پرسپولیس طرفدار دارد.

*اصلا موافق این نیستم که گروه راحتی داریم چون اصلا در مسابقاتی در این سطح گروه آسان نداریم.

*در حال حاضر پرسپولیس شرایط بسیار حساسی دارد و صحبت در مورد نقل و انتقالات به صلاح نیست.

برای خواندن متن کامل گفتگو اینجا کلیک کنید.