تاریخ : Mon 24 Apr 2023 - 23:35
کد خبر : 79472
سرویس خبری : ورزش

عصبانیت ساپینتو در رختکن

سرمربی پرتغالی بیشتر از عملکرد شاگردانش ناراحت بود

عصبانیت ساپینتو در رختکن

تیم فوتبال استقلال دربی شماره 100 را در حالی به پرسپولیس واگذار کرد که به خاطر شرایط و عملکرد این تیم، بسیاری از هواداران و پیشکسوتان این تیم اعتقاد داشتند ‌آبی‌پوشان می‌توانند به راحتی در این مسابقه حریف دیرینه خود را شکست داده .

تیم فوتبال استقلال دربی شماره 100 را در حالی به پرسپولیس واگذار کرد که به خاطر شرایط و عملکرد این تیم، بسیاری از هواداران و پیشکسوتان این تیم اعتقاد داشتند ‌آبی‌پوشان می‌توانند به راحتی در این مسابقه حریف دیرینه خود را شکست داده و جای خود را در صدر جدول مستحکم کنند. این در حالی است که استقلال با یک بازی دور از انتظار و با عملکرد ضعیف، دیدار دربی را واگذار کرد تا بعد از ۶ سال در رقابت‌های لیگ برتر همچنان در حسرت پیروزی برابر پرسپولیس باقی بماند. نکته قابل توجه اینکه در پایان این دیدار ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که به نظر می‌رسید از شرایط داوری ناراضی هست، بعد از به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه و درحالی‌که پرسپولیسی‌ها مشغول جشن و شادمانی بودند، دوان دوان خود را به داور مسابقه رساند و با داد و فریاد اعتراضاتی را به وی مطرح کرد. 
با این حال شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» حکایت از آن دارد که سرمربی استقلال بیشتر از آنکه از عملکرد داور این دیدار یعنی پیام حیدری شکایت داشته و ناراضی باشد از عملکرد شاگردان خودش عصبانی شده و حتی بخشی از این عصبانیت را هم در رختکن استقلال بعد از این دیدار ابراز کرده و سخنانی را در جمع اطرافیانش به میان آورده. 
ساپینتو از مدت‌ها پیش درباره حساسیت‌های زیاد این مسابقه در جمع بازیکنانش صحبت‌های زیادی را مطرح کرده و به هیچ عنوان توقع نداشت در این دیدار که می‌توانست 3 امتیاز آن تا اندازه زیادی استقلال را به سمت قهرمانی رهنمون کند، شاگردانش تا این اندازه ضعیف ظاهر شده و نتوانند حتی نیمی از ظرفیت‌های خود در دیدارهای گذشته را هم نشان بدهند.