تاریخ : Wed 19 Apr 2023 - 23:12
کد خبر : 79404
سرویس خبری : ورزش

این حرف‌ها خنده‌دار هستند

واکنش ساپینتو به شایعات اخیر پیرامون استقلال پس از بازی با هوادار:

این حرف‌ها خنده‌دار هستند

بعد از برد 6 گله استقلال مقابل هوادار در فضای مجازی شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی علیه استقلالی‌ها درخصوص این دیدار و عملکرد آنها مطرح شد. البته به‌نظر می‌رسد پنالتی دقیقه پایانی که حسینی برای استقلال به‌ثمر رساند در به‌وجود آمدن این جو بی‌تاثیر نبوده باشد.

بعد از برد 6 گله استقلال مقابل هوادار در فضای مجازی شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی علیه استقلالی‌ها درخصوص این دیدار و عملکرد آنها مطرح شد. البته به‌نظر می‌رسد پنالتی دقیقه پایانی که حسینی برای استقلال به‌ثمر رساند در به‌وجود آمدن این جو بی‌تاثیر نبوده باشد؛ چراکه بیشتر این مورد احساس شد که این اقدام از سر بی‌اهمیت شمردن رقیب انجام شده باشد اما با همه این تفاسیر به گمان برخی از اهالی فوتبال بیشتر این شایعات در هفته منتهی به دربی و با نیت بر هم زدن تمرکز شاگردان ساپینتو برای این بازی سخت ایجاد شده و استقلالی‌ها باید بدون توجه به این اخبار با قدرت کار خود را برای دیدار با پرسپولیس دنبال کنند. 
نکته قابل‌توجه اینکه وقتی چنین شایعاتی به گوش سرمربی استقلال رسید، وی به آنها خندیده و در جمعی خصوصی اظهار کرده است: «واقعا این صحبت‌ها خنده‌دار و مسخره است. اصلا تبانی یعنی چه؟ اگر قرار به تبانی بود باید خیلی زودتر از این صحبت‌ها به صدر جدول می‌رسیدیم. اصلا اگر این صحبت‌ها مطرح بود تا این اندازه از داوری متضرر نمی‌شدیم و داوری‌ها به سود ما می‌شد. این همه برای ما پنالتی نگرفتند و علیه استقلال سوت زدند، حالا این حرف‌های مسخره و خنده‌دار مطرح می‌شود؟»
وی افزود: «الان چرا باید این صحبت‌ها مطرح شود؟ جلوی هوادار ما یک گل هم می‌زدیم می‌بردیم، وقتی قهرمانی در بازی رو در رو مشخص می‌شود برد یک‌گله با 10گله چه تفاوتی دارد؟ مگر قهرمان را تفاضل گل مشخص می‌شود که این حرف‌ها را می‌زنند؟ واقعا متاسفم برای کسانی که بدون فکر چنین اظهاراتی را مطرح می‌کنند تا روح فوتبال را آلوده کنند.»