تاریخ : Mon 16 Jan 2023 - 14:30
کد خبر : 79236
سرویس خبری : ورزش


موضوع باز شدن پنجره استقلال از طلب استراماچونی جدا است

محمدرضا کارگذار، خبرنگار: مشکلات مالی استقلال و رقم بالای بدهکاری این تیم به بازیکنان و مربیان خارجی خود که زمانی برای این تیم بازی کرده و یا هدایت آن را برعهده داشته اند، باعث شده تا اینطور به نظر برسد که باز کردن پنجره نقل و انتقالات برای آنها کار بسیار سختی باشد. اتفاقی که اگر رخ ندهد، طبیعتا کار برای این باشگاه سخت تر هم خواهد شد؛ اما زمزمه هایی طی روزهای اخیر منتشر شده مبنی بر اینکه قرار نیست پنجره نقل و انتقالات این تیم در شرایط فعلی به مطالبات استراماچونی گره بخورد؛ زمزمه هایی که امیدها را برای باز شدن پنجره در زمان مقررش زنده کرده است.
پرویز مظلومی، عضو هیات‌مدیره استقلال در گفتگو با «فرهیختگان» با اشاره به مشکل این تیم برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات گفت: طلب استراماچونی بزرگ ترین معضل ما در این زمینه به شمار میرود؛ چرا که مبلغ زیادی است. در غیر این صورت مشکلی برای تسویه حساب با دیگر بازیکنان خارجی نداریم. 
به گفته او، مطالبات پین و میلیچ طی هفته جاری از سوی فتح الله زاده پرداخت می شود تا از این طریق پنجره نقل و انتقالات برای این تیم باز شود. 
مظلومی خاطر نشان کرد: تسویه حساب با استراماچونی کار سختی است؛ چرا که مبلغ او از زمانی که باید به آن پرداخت می شد تا امروز دو برابر شده و در شرایط فعلی هم پولی در باشگاه وجود ندارد که بخواهیم این طلب را بپردازیم.