تاریخ : Sat 08 Apr 2023 - 00:10
کد خبر : 79115
سرویس خبری : ورزش

می‌خواهم زنده بمانم

پرسپولیس و استقلال دیدارهای این هفته خود را بردند تا در کورس بمانند

می‌خواهم زنده بمانم

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج‌فارس، شب‌گذشته استقلال در اراک در دیداری سخت و پرهیجان موفق شد با تک‌گل مهدی قایدی به برتری رسیده و دوباره به رده دوم جدول برگردد.

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج‌فارس، شب‌گذشته استقلال در اراک در دیداری سخت و پرهیجان موفق شد با تک‌گل مهدی قایدی به برتری رسیده و دوباره به رده دوم جدول برگردد. شاگردان ساپینتو در این دیدار موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند و البته اراکی‌ها هم چندبار تا آستانه باز کردن دروازه حسین حسینی پیش‌رفتند. درنهایت تک‌گل قایدی برای کسب سه امتیاز این دیدار سخت خارج از خانه کافی بود تا این تیم 52 امتیازی شده و پس از 24 ساعت رده دوم را از پرسپولیس پس بگیرد. دربی کوچک تهران را پیکان با یک گل از هوادار برد و ذوب‌آهن نیز در زمین خود دست به کار بزرگی زد و گل‌گهر سیرجان را با یک گل شکست داد. تیم سیرجانی که رده چهارم جدول را در اختیار دارد حالا پس از جدایی قلعه‌نویی نخستین ناکامی خود را تجربه کرد و با سعید الهویی در اصفهان مغلوب شد. 
دیدارهای هفته بیست‌وپنجم از پنجشنبه آغاز شده بود که در مهم‌ترین دیدار روز نخست این هفته، پرسپولیس در تهران و در دیدار برابر ملوان بندرانزلی با 3 گل به برتری رسید. شاگردان یحیی گل‌محمدی که به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند در همان نیمه‌نخست دو گل زدند و برتری خود را در این دیدار تضمین کردند. گل سوم سرخپوشان را لئاندرو پریرا به‌ثمر رساند که البته حرف‌وحدیث‌هایی درباره عبور کامل توپ او از خط دروازه ایجاد شد تا نخستین گل او با پیراهن پرسپولیس جنجالی شود. در آبادان، صنعت نفت جدال 6 امتیازی تیم‌های پایین جدولی را 2 بر یک از مس کرمان برد تا کمی به بقا در لیگ امیدوار شود اما جبران فاصله 6 امتیازی در 5 بازی باقی‌مانده با این تیم کرمانی کار بسیار سختی است. مس رفسنجان نیز با یک گل نفت مسجدسلیمان را برد تا شاگردان اشکش یک گام دیگر به سقوط نزدیک شوند. فولاد هم در خانه با دو گل نساجی را شکست داد تا صندلی مربیگری حمید مطهری در این تیم شمالی لرزان‌تر از قبل شود و البته منصوریان باز هم مورد انتقاد هواداران فولاد قرار گرفت.