تاریخ : Fri 07 Oct 2022 - 16:30
کد خبر : 78932
سرویس خبری : دانشگاه


رشته حسابداری در واحد فرشتگان راه اندازی شد 

حسن شعبانی، خبرنگار: «واحد بین‌الملل فرشتگان» جزو واحدهای خاص دانشگاه آزاد اسلامی است. واحدی که امکان تحصیل را برای دانشجویانی که نیاز ویژه دارند و در راس آنها هم دانشجویان ناشنوا هستند، فراهم کرده است تا دیگر این قشر هم بتوانند از تحصیلات آکادمیک برخوردار شوند. این واحد در حال حاضر 250 دانشجوی کم توان در رشته های مختلف خود دارد و قرار است در آینده نزدیک با اضافه شدن رشته های جدید، ظرفیت بیشتری را برای تحصیل این دسته از دانشجویان در رشته های مختلف ایجاد کند. 
علی مقداری، رئیس واحد بین‌الملل فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی درباره تعداد رشته های این واحد دانشگاهی به «فرهیختگان» گفت: در دو مقطع کاردانی و کارشناسی 19 رشته تحصیلی داریم و امسال برای اولین بار پذیرش دانشجو در رشته حسابداری کارشناسی پیوسته را انجام خواهیم داشت؛ در حالی که در دیگر رشته هایمان از سال گذشته، دانشجو پذیرش شده است. 
او به افزایش تعداد رشته های تحصیلی این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: سال اولی که واحد بین الملل فرشتگان تاسیس شد، جذب دانشجو در 11 رشته انجام می گرفت، اما از سال دوم به بعد هفت رشته جدید به این رشته ها اضافه شد و امسال نیز با افزوده شدن رشته حسابداری در مقطع کارشناسی، تعداد رشته های مان به 19 رشته رسیده است که طبیعتا در همه آنها هم جذب دانشجو صورت می گیرد. 
رئیس واحد بین‌الملل فرشتگان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ظرفیت آزمایشگاهی و کارگاهی این دانشگاه بیان داشت: با توجه به اینکه از زمان ایجاد برخی از رشته هایمان، 2 و 3 سالی می گذرد و بالطبع دانشجویان آنها دیگر در آستانه پشت سرگذاشتن دروس نظری هستندف یکی از مهمترین کارهایمان را تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه ها گذاشته ایم. البته با توجه به جدیدالتاسیس بودن این دانشگاه، طبیعی است که این کار زمان و انرژی زیادی می خواهد؛ چرا که نیازمند آموزش دادن به نیروهایی هم هستیم تا بتوانند به‌ عنوان دستیار در کنار مدرسان به دانشجویان به ارائه خدمت بپردازند.