تاریخ : Mon 13 Feb 2023 - 15:00
کد خبر : 78890
سرویس خبری : فرهنگ و هنر


«آوای جادویی» برای همیشه از کنداکتور پخش کنار گذاشته شد 

مسعود رحیمی، خبرنگار: محمد معتمدی امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از عدم پخش همیشگی برنامه «آوای جادویی» داد. برنامه ای که از 3 سال پیش آغاز شده و ضبط آن نیز از یک سال پیش دنبال شد اما در لحظه آخر جلوی پخش آن که بنا بود از پلتفرم تلوبیون پلاس در دسترس مخاطبان قرار بگیرد، گرفته شد تا اما و اگرهای پیرامون ساخت یک برنامه موسیقی در کشور همچنان ادامه داشته باشد. 
معتمدی با انتشار کلیپی از «آوای جادویی» نوشته بود: «سلام. اسمش مسابقه آوای جادویی بود. شروعش شاید به بیش از سه سال پیش بر‌می‌گردد و ما که بیش از یک‌سال برای ضبطش وقت گذاشتیم. خیلی هم عالی شده بود. قرار بود از پلتفرم‌های خانگی پخش بشه. هیچی! متوقف شد و نخواستند پخش بشه. علاقه‌مندان موسیقی از طریق ماهواره پیگیر برنامه‌های مشابه باشند. از همه بچه‌های گروهم حلالیت می‌طلبم. ما بی‌تقصیر بودیم. از دکتر اصفهانی نازنین، عمو رضا صادقی عزیز و رضا یزدانی مهربان هم حلالیت می‌طلبم.»
این برنامه که مشخص نیست در آینده باز هم در کنداکتور پخش این پلتفرم قرار می گیرد یا خیر، قرار بود یکی از مهمترین مسابقه های استعدادیابی حوزه موسیقی باشد؛ اما مشخص نیست بنا به چه دلایلی جلوی پخش آن که اولین بار زمان آن هم 26 اسفند ماه سال گذشته اعلام شده بود، گرفته شده است. نکته جالب اینکه تا پیش از انتشار این پست، زمان مجدد برای پخش این برنامه نوروز 1401 اعلام شد که بعد از سکوت مسئولین، بالاخره معتمدی آب پاکی را روی مخاطبانی ریخت که به دنبال چنین برنامه هایی هستند. با این حال باید متنظر ماند و دید بالاخره چه زمانی قرار است یک روال مشخص پیرامون ساخت و پخش برنامه های مسابقه ای در حوزه موسیقی از سوی مسئولین گرفته شود.