تاریخ : Tue 31 Jan 2023 - 17:15
کد خبر : 78810
سرویس خبری : فرهنگ و هنر


«ملاقات خصوصی» 7 میلیارد تومانی شد

مژگان تقی پور، خبرنگار: «ملاقات خصوصی» ساخته امید شمس که در زمره آثار با ژانر عاشقانه تعریف می شود، اولین بار 14 دی ماه امسال به نمایش عمومی در آمد؛ فیلمی که در اولین روز از نمایش توانست فروش 145 میلیون تومانی را تجربه کند تا از این طریق نشان دهد قرار است یکی از فیلم های جذاب این روزهای سینمای ایران باشد. این فیلم که در چهلمین جشنواره فیلم فجر اولین نمایش خود را تجربه کرد، توانست نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و جایزه بهترین فیلم اول شود. 
در آخرین ساخته شمس بازیگرانی چون پرنیاز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین فر، نادر فلاح، سیاوش چراغی پور، پیام احمدی نیا، ایمان شمس، امیرحسین بیات و ... به ایفای نقش پرداخته اند و حالا این فیلم توانسته فروش 7 میلیارد تومانی را تجربه کند؛ فروشی که نشان دهنده روزهای خوب برای این فیلم است. به عبارت دیگر تا امروز بیش از 211 هزار بلیط برای تماشای این فیلم به فروش رسیده و با اختصاص بیش از 10 هزار سانس در 378 سالن سینما در کشور به این فیلم، امروز «ملاقات خصوصی» را باید یکی از فیلم های پرتماشای سالن های سینما دانست.
این فیلم قصه پروانه با بازی پریناز ایزدیار را به تصویر می کشد که پدرش در زندان بوده و برادرش هم به دلیل بدهی، فراری شده است. پروانه که عطاری پدرش را می گرداند، به وسیله فرهاد (هوتن شکیبا) به صورت مخفیانه با پدرش در ارتباط است و همین واسطه گری فرهاد باعث می شود تا به تدریج او عاشق پروانه شود و همین سرآغاز ماجرای «ملاقات خصوصی» است.