تاریخ : Mon 27 Feb 2023 - 00:00
کد خبر : 78360
سرویس خبری : ورزش

یحیی از گلایه باشگاه شاکی است

پشت‌پرده عدم حضور گل‌محمدی در نشست‌های خبری

یحیی از گلایه باشگاه شاکی است

پرسپولیس تا قبل از بازی با سپاهان در رقابت‌های جام حذفی، نتایج خوبی را در چند بازی اخیرش در لیگ کسب نکرده بود (به غیر بازی با صنعت نفت در آبادان) و همین مساله باعث شد که صدر جدول را از دست بدهد.

پرسپولیس تا قبل از بازی با سپاهان در رقابت‌های جام حذفی، نتایج خوبی را در چند بازی اخیرش در لیگ کسب نکرده بود (به غیر بازی با صنعت نفت در آبادان) و همین مساله باعث شد که صدر جدول را از دست بدهد. شب قبل از بازی پرسپولیس و هوادار بود که یحیی گل‌محمدی اعتراض شدیدی را به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و تاریخ برگزاری دیدارش با سپاهان در جام حذفی داشت، فردای همین روز هم سرخپوشان نتیجه را به هوادار واگذار کردند تا مدیران پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که تمرکز یحیی روی تیم نیست و بی‌جهت در نشست‌های خبری در مورد مسائل داوری، برنامه‌ریزی مسابقات و عوامل مختلف صحبت می‌کند. در همین راستا هم هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس یحیی را خواست و گلایه خودشان را در این مورد از یحیی مطرح کردند. البته که سرمربی سرخپوشان هم در این نشست گلایه‌هایی از باشگاه داشت و از عملکرد فنی تیمش هم دفاع کرد. اما یحیی که انتظار گلایه از سوی باشگاه را نداشت از همان موقع به بعد تصمیم گرفت در نشست‌های خبری شرکت نکند. او نه قبل و نه بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان حرف نزد و روز گذشته هم ترجیح داد دستیار برزیلی‌اش در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان حرف بزند.
درحقیقت یحیی به خاطر تذکر و گلایه باشگاهش هست که فعلا روزه سکوت گرفته و شاید این سکوت همچنان ادامه داشته باشد. اگرچه سکوت یحیی پر از حرف است و اینکه حالا او چه زمانی حرف‌های دلش را خواهد زد باید نشست و دید. آنچه مشخص است یحیی بخشی از صحبت‌هایش خطاب به مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهد بود که از آنها گلایه دارد.