تاریخ : Thu 23 Feb 2023 - 00:00
کد خبر : 78235
سرویس خبری : ورزش

درخواست کمک قلی‌زاده برای همبازی سابقش

درخواست کمک قلی‌زاده برای همبازی سابقش

علی قلی‌زاده، ملی‌پوش تیم فوتبال کشورمان برای رسیدگی به وضعیت درمان فرشید لک بازیکن فوتبالی که به کما رفته از اهالی فوتبال و ورزش درخواست کمک کرد.

علی قلی‌زاده، ملی‌پوش تیم فوتبال کشورمان برای رسیدگی به وضعیت درمان فرشید لک بازیکن فوتبالی که به کما رفته از اهالی فوتبال و ورزش درخواست کمک کرد.به گزارش خبرنگار «فرهیختگان» فرشید لک مدافع چپ سابق تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سایپا چند روز پیش به دلیل پارگی مویرگ‌های مغزی به کما رفت و در حال حاضر از سطح هوشیاری بسیار پایینی برخوردار است. این بازیکن ۲۸ ساله که وضعیت بسیار نگران‌کننده‌ای دارد از هم‌بازی‌های سابق «علی قلی‌زاده» بوده  و حالا ملی‌پوش فوتبال کشورمان تلاش دارد تا بتواند کمک‌هایی برای دوست و هم‌بازی سابق خود با توجه به شرایط سخت اقتصادی که دارد جمع‌آوری کند.
بر همین اساس قلی‌زاده در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی «فرهیختگان» ضمن ابراز نگرانی از حال وخیم لک گفت: «از همه مسئولان و خیرین که در این اتفاقات همیشه پیشقدم هستند درخواست دارم تا هر کمکی که می‌توانند برای این بازیکن انجام بدهند. با توجه به شرایط درمانی و  وضعیت اقتصادی کمک یکی دو فوتبالیست تنها بخشی از مشکلات خانواده لک را شاید حل کند و من درخواست دارم که رفقای فوتبالیست و دوستانی که توانایی دارند، برای کمک به این فوتبالیست و خانواده‌اش کمک کنند. مردم عزیز هم او را که شرایط سختی دارد از دعای خیر خودشان بی‌نصیب نگذارند.»