تاریخ : Mon 20 Feb 2023 - 11:26
کد خبر : 78141
سرویس خبری : سیاست

سومین جلسه دادگاه عاملان حادثه تروریستی شاهچراغ

سومین جلسه دادگاه عاملان حادثه تروریستی شاهچراغ

محمد رحمانی معروف به ابوخالد متهم ردیف دوم:  از ۱۷ سالگی در مدرسه داعش بوده‌ام، پس از ورود به ایران، عبدالله سعید که رابط ما با گروه داعش بود با من تماس گرفت و گفت منازلی را در تهران اجاره و تحویل بگیرم و از مهمانانی که از طرف او به ایران می‌آیند؛ پذیرایی کنم.

محمد رحمانی معروف به ابوخالد متهم ردیف دوم: 
از ۱۷ سالگی در مدرسه داعش بوده‌ام، پس از ورود به ایران، عبدالله سعید که رابط ما با گروه داعش بود با من تماس گرفت و گفت منازلی را در تهران اجاره و تحویل بگیرم و از مهمانانی که از طرف او به ایران می‌آیند؛ پذیرایی کنم.

عبدالله سعید افرادی که جهت سکونت به ایران می‌آمدند را به عنوان فامیل خودش معرفی می‌کرد. با توصیه او کار در کشتارگاه را رها کردم و فقط از میهمانان عبدالله سعید پذیرایی می‌کردم.

پیش از وقوع حمله تروریستی به شاهچراغ ۲نوبت چهار نفر مهمان معرفی شده از سوی عبدالله سعید را با خود به منزل آوردم. عبدالله سعید در خصوص نحوه جابه‌جایی میهمانان هم توصیه‌های امنیتی خاصی داشت.

یکی از منازل را از متهم ردیف سوم و یکی دیگر را از فردی به نام سعید تحویل گرفتم و یکی از منازل دیگر را به نام خودم اجاره کردم که هزینه آن را عبدالله سعید پرداخت می‌کرد.