تاریخ : Thu 02 Feb 2023 - 08:35
کد خبر : 77645
سرویس خبری : ورزش

غرامت 10 میلیاردی به کاوه رضایی بستگی به رای دارد

نورشرق در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

غرامت 10 میلیاردی به کاوه رضایی بستگی به رای دارد

نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «هنوز تصمیم خاصی نگرفتیم و در حال بررسی پرونده هستیم.»

تیم فوتبال استقلال در حالی عصر امروز به مصاف مس کرمان می‌رود که با وجود باز شدن پنجره این باشگاه، هنوز بازیکنی جذب این تیم نشده است. البته درباره بازیکن خارجی باید منتظر تصمیم سازمان لیگ باقی ماند اما ماجرای بازیکن ایرانی متفاوت است؛ چراکه با توجه به جدایی سیاوش یزدانی از استقلال، اکنون جای یک بازیکن در لیست این تیم خالی شده است. هرچند طبق نظر ساپینتو یک هافبک خارجی مدنظر قرار گرفته است.
با همه این تفاصیل اما ماجرای کاوه رضایی مهاجمی که به‌خاطر بیرون ماندن از لیست استقلال در ابتدای فصل جاری به ناچار راهی تراکتور شد، به یک ماجرای مبهم برای این مهاجم و باشگاه تهرانی تبدیل شده؛ چراکه با توجه به قراردادی که در قالب یک تفاهمنامه سه‌جانبه بین رضایی، استقلال و تراکتور امضا شد، امروز باعث شده است تا سرنوشت این مهاجم که پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارد بیشتر از هر زمان دیگری در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.
درخصوص رضایی البته چندی پیش به این نکته اشاره کردیم که به‌طور کلی این بازیکن برای نیم‌فصل دوم مدنظر ساپینتو قرار ندارد اما تفاهمنامه امضا شده به شکلی است که درصورتی‌که هرکدام از طرفین (رضایی و استقلال) برای نیم‌فصل دوم در راه آبی‌پوش شدن رضایی جلوگیری به عمل بیاورد، باید به طرف مقابل 10 میلیارد به‌عنوان غرامت پرداخت کند تا این موضوع سبب شود کاوه خودش برای بازگشت دوباره پیشقدم شود.
در این خصوص جلسه‌ای به تازگی در کمیته تعیین وضعیت برای بررسی این وضعیت تشکیل شده است تا تکلیف کاوه رضایی و نسبتش با باشگاه استقلال مشخص شود. این در حالی است که برخی اعتقاد دارند این کمیته رای خود را به سود باشگاه تهرانی صادر کرده است. با این حال نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «هنوز تصمیم خاصی نگرفتیم و در حال بررسی پرونده هستیم.»
وی درباره اینکه تکلیف غرامت 10 میلیاردی چه خواهد شد و آیا استقلال باید چنین غرامتی پرداخت کند گفت: «این موضوع بستگی به رای دارد. بنابراین منتظر باشید تا رای این پرونده صادر شود.»