تاریخ : Fri 20 Jan 2023 - 11:34
کد خبر : 77291
سرویس خبری : ورزش

سعادت، ندیدن شماست!

سعادت، ندیدن شماست!

حتی فکر بازگشت به استقلال را هم نکنید آقای سعادتمند. اینجا نه کسی انتظارتان را می‌کشد و نه کسی برای‌تان فرش قرمز پهن می‌کند. هر کدام از افتضاح‌های دوران مدیریتی شما، برای نابود کردن یک تیم کافی هستند اما شما به یک مورد بسنده نکرده‌اید و مجموعه‌ای از شاهکارهای تاریخی را در این باشگاه رقم زده‌اید.

شنیده شده که یکی از مدیران سابق استقلال، سودای بازگشت به این تیم را در سر دارد و حتی حاضر است رقم قابل توجهی به این باشگاه تزریق کنید. این وعده را که نباید اصلا جدی گرفت. چرا که مدیر قبلی باشگاه نیز مدام از اسپانسر پانصد میلیاردی حرف می‌زد و هرگز این وعده را به حقیقت تبدیل نکرد. اصلا کجای کار را اشتباه رفته‌ایم که یک نفر باید به خودش اجازه بدهد با وعده تزریق پول، مدیریت یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال ایران را بر عهده بگیرد؟ احمد سعادتمند، بدون تردید و حتی بدون ذره‌ای اغراق، یک مدیر ناکام و یک شکست خورده تمام عیار در استقلال بود. او مدیری بود که هرگز با سرمربی باشگاه به صلح نرسید، که تیمش مربی داشت اما به صورت موازی با مربیان دیگر مذاکره می‌کرد. او همان مدیری بود که حتی در یافتن یک زمین تمرین استاندارد برای استقلال عاجز به نظر می‌‌‌رسید. همان چهره‌ای که دروغ شاخدار دیدار با استراماچونی در ایتالیا را تعریف کرد و بعدها مشخص شد در سفر به ایتالیا، هرگز این مربی را ندیده است! در دوران سعادتمند، استقلال به لحاظ مالی، وضعیت افتضاحی داشت. معاون باشگاه هم علیه سرمربی وقت بیانیه می‌نوشت و این شکاف آنقدر ادامه پیدا کرد که فرهاد و تیمش، آن شکست تلخ را در فینال حذفی پشت سر گذاشتند. حتی بعد از جدایی مجیدی هم، ماجرای زشت فرودگاه دوحه برای استقلال اتفاق افتاد. آن ماجرا هم محصولی از یک مدیریت نابلد و به شدت آشفته بود.

حتی فکر بازگشت به استقلال را هم نکنید آقای سعادتمند. اینجا نه کسی انتظارتان را می‌کشد و نه کسی برای‌تان فرش قرمز پهن می‌کند. هر کدام از افتضاح‌های دوران مدیریتی شما، برای نابود کردن یک تیم کافی هستند اما شما به یک مورد بسنده نکرده‌اید و مجموعه‌ای از شاهکارهای تاریخی را در این باشگاه رقم زده‌اید. نه اینکه مدیران فعلی باشگاه، آش دهان سوزی باشند. اتفاقا آن‌ها هم از قماش شما هستند اما حتی اگر کلاه‌تان هم این طرف‌ها افتاده بود، فکر برداشتن‌اش نباشید. کار شما در استقلال تمام شده و ندیدن شما، سعادتِ باشگاه است!