تاریخ : Tue 17 Jan 2023 - 17:15
کد خبر : 77241
سرویس خبری : جامعه

چم‌شیر آب‌گیری شد، سازمان محیط‌زیست سرکار بود

چم‌شیر آب‌گیری شد، سازمان محیط‌زیست سرکار بود

مخالفت صریح رییس سازمان حفاظت از محیط‌زیست با آب‌گیری این سد و تکذیب خبر آب‌گیری چم‌شیر است که اخبار و تصاویر بالا که به دست فرهیختگان رسیده نشان می‌دهد چم‌شیر آب‌گیری شده است.

راستش را بخواهید، نه آن‌همه ساعت سختی سفر با اتوبوس، نه آن سختی دسترسی به محدوده سد، نه آن توهین مسئولان شرکت آب نیرو در گچساران و بیرون انداختن من از سد و مخالفت با تهیه گزارش و گفت‌وگو و نه توهین‌هایی که در جوابیه‌شان به گزارش روزنامه فرهیختگان فرستادند، به اندازه‌ی این بی‌قدری و بی‌ارزشی نظرات دلسوزان و دغدغه‌مندان محیط‌زیست کشور و حالا دهان‌کجی به خود سازمان حفاظت محیط‌زیست ناراحتم نکرد.

فکرش را نمی‌کردم در روزهایی که امیدوار به عدم آبگیری سد چم‌شیر و حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور بودیم، منتفعان سدسازی در وزارت نیرو بی‌توجه به تمام هشدارها و نگرانی‌ها و وقتی که مردم درگیر و دار سرمای هوا و تعطیلی‌ها و مشکلات گازی هستند، آب‌گیری سد #چمشیر را آغاز کردند.

نکته مهم‌تر از همه این‌ها، مخالفت صریح رییس سازمان حفاظت از محیط‌زیست با آب‌گیری این سد و تکذیب خبر آب‌گیری چم‌شیر است که اخبار و تصاویر بالا که به دست فرهیختگان رسیده نشان می‌دهد چم‌شیر آب‌گیری شده است.