تاریخ : Tue 17 Jan 2023 - 00:00
کد خبر : 77211
سرویس خبری : ورزش

توافق با پین بعد از کتبی شدن به اطلاع فیفا می‌رسد

توافق با پین بعد از کتبی شدن به اطلاع فیفا می‌رسد

یکی دیگر از پرونده‌هایی که باعث شده است تا استقلالی‌ها نگران پنجره خود باشند به مطالبات گابریل پین مربی فصل گذشته ایتالیایی این تیم مربوط می‌شود. در این خصوص طبق شنیده‌ها قرار است علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال برای امضای تفاهمنامه با این مربی راهی دبی شده تا این کار به صورت حضوری و رودررو انجام شود.

یکی دیگر از پرونده‌هایی که باعث شده است تا استقلالی‌ها نگران پنجره خود باشند به مطالبات گابریل پین مربی فصل گذشته ایتالیایی این تیم مربوط می‌شود. در این خصوص طبق شنیده‌ها قرار است علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال برای امضای تفاهمنامه با این مربی راهی دبی شده تا این کار به صورت حضوری و رودررو انجام شود. نکته قابل توجه اینکه توافقات شفاهی بین طرفین انجام شده و قرار است بعد از امضای تفاهمنامه کتبی، این موضوع به استحضار کمیته انضباطی فیفا رسیده تا یکی دیگر از موانع بازشدن پنجره استقلالی‌ها حل‌وفصل شود. 
این مربی از بابت پاداش قهرمانی فصل گذشته استقلال حدود 50 هزار دلار همچنان از این باشگاه طلبکار است. درخصوص اهداف سفر مدیرعامل آبی‌ها یکی از مسئولان باشگاه استقلال به «فرهیختگان» گفت: «قرار شده است با پین تفاهمنامه‌ای را امضا کنیم تا این مشکل هم حل شود.» وی در پاسخ به این سوال که با توجه به شایعات اخیر بهتر نبود این کار از راه دور انجام شود گفت: «هر کاری بکنیم این گمانه‌زنی‌ها هست، اما چاره دیگری وجود نداشته و باید این سفر برای توافق کتبی بین طرفین انجام شود.»