تاریخ : Wed 21 Dec 2022 - 00:15
کد خبر : 76518
سرویس خبری : ورزش

جهانبخش: می‌توانیم با فاینورد کارهای بزرگی انجام دهیم

جهانبخش: می‌توانیم با فاینورد کارهای بزرگی انجام دهیم

علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی فاینورد در مصاحبه‌ای درباره حضورش در فوتبال هلند می‌گوید: «در سال 2013 رفتنم به نایمخن تغییر بزرگی برایم بود و اولین چالشم این بود که هر‌چه زودتر زبانم را تقویت کنم. زحمت زیادی کشدیم تا به اینجا رسیدم. بیشتر مردم معمولا مسیری که یک فوتبالیست برای رسیدن به موفقیت طی می‌کنند را نمی‌بینند.

علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی فاینورد در مصاحبه‌ای درباره حضورش در فوتبال هلند می‌گوید: «در سال 2013 رفتنم به نایمخن تغییر بزرگی برایم بود و اولین چالشم این بود که هر‌چه زودتر زبانم را تقویت کنم. زحمت زیادی کشدیم تا به اینجا رسیدم. بیشتر مردم معمولا مسیری که یک فوتبالیست برای رسیدن به موفقیت طی می‌کنند را نمی‌بینند. مشکلات و سختی‌های زیادی در این مسیر وجود دارد و باید خیلی سخت تمرین کنید تا به یک بازیکن خوب تبدیل شوید. اینکه شما چگونه با مصدومیت‌ها کنار می‌آیید و یا اینکه وقتی از کشوری دیگر می‌آیید چگونه با زندگی در آنجا و فشارهایی که وجود دارد خود را وفق می‌دهید.»
او حالا راهی فاینورد شده تا به این تیم برای بازگشت به روزهای خوبش کمک کند. این ملی‌پوش ایرانی در این باره می‌گوید: «تیم ما توانایی انجام کارهای بزرگی را دارد و من هم به‌عنوان بازیکنی که تجربه بازی در لیگ هلند را دارد به اینجا برگشته‌ام تا بتوانم به فاینورد کمک کنم تا به اهداف بزرگش برسد. ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و اگر بتوانیم تمرکز کافی را روی بازی‌های خود داشته باشیم می‌توانیم اتفاقات مهمی را رقم بزنیم.»