تاریخ : Wed 30 Nov 2022 - 00:15
کد خبر : 76029
سرویس خبری : ورزش

ادامه روند عجیب در انتخاب سرمربی جدید

تراکتور از ساغلام قطع امید کرد

ادامه روند عجیب در انتخاب سرمربی جدید

باشگاه تراکتور را می‌توان یکی از عجیب‌ترین تیم‌های لیگ برتر ایران دانست. باشگاهی که از سال 97 به بعد بیش از 27 سرمربی به خود دیده است که شاید کمتر باشگاهی در دنیا باشد که این رکورد را به نام خود ثبت کرده باشد. اوج تغییرات کادرفنی در باشگاه تراکتور از زمانی رخ داد که محمدرضا زنوزی مالکیت این باشگاه را برعهده گرفت.

باشگاه تراکتور را می‌توان یکی از عجیب‌ترین تیم‌های لیگ برتر ایران دانست. باشگاهی که از سال 97 به بعد بیش از 27 سرمربی به خود دیده است که شاید کمتر باشگاهی در دنیا باشد که این رکورد را به نام خود ثبت کرده باشد. اوج تغییرات کادرفنی در باشگاه تراکتور از زمانی رخ داد که محمدرضا زنوزی مالکیت این باشگاه را برعهده گرفت. کلا در زمان مالکیت زنوزی پروسه استخدام سرمربی در این باشگاه جالب بوده است. از این جهت که افراد مختلف در این باشگاه و اطراف آن در این مقاطع هر یک برای جذب سرمربی اقدام می‌کنند و درنهایت گروهی که با مربی بهتر و با رقم مناسب‌تر به توافق رسید، او به‌عنوان سرمربی انتخاب می‌شود. شاید به همین خاطر است که تغییرات کادرفنی هم در باشگاه تراکتور مثل آب خوردن اتفاق می‌افتد؛ مساله‌ای که در این چند سال بیشترین ضربه را به تراکتور زده و اجازه نداده این باشگاه به ثبات لازم برسد. 
در‌حال‌حاضر هم برای انتخاب جانشین قربان بردیف همین پروسه در باشگاه تراکتور درحال طی شدن است. در این میان دو فردی که در استانبول در‌حال مذاکره با ساغلام بودند با این مربی به توافق مالی نرسیدند. گویا ساغلام برای این فصل نزدیک به یک میلیون دلار دستمزد خواسته در‌حالی‌که قرارداد بردیف نزدیک به 700 هزار دلار بود. باشگاه تراکتور نمی‌خواهد برای جذب سرمربی یک‌میلیون دلار هزینه کند و به این خاطر بازگشت ساغلام به تبریز هنوز منتفی است. در هر صورت تلاش‌ها برای جذب سرمربی در باشگاه تراکتور ادامه دارد و تا به امروز به اشکال مختلف به مربیانی چون دراگان اسکوچیچ، حمید مطهری، رسول خطیبی، ساکت الهامی و... مذاکراتی صورت گرفته است. با توجه به عدم‌بازگشت ساغلام به تراکتور این تیم که در ترکیه اردو زده بود به تهران بازگشت و هفته دوم اردوی این تیم در آنتالیا هم به‌نوعی منتفی شد.