تاریخ : Sun 13 Nov 2022 - 00:15
کد خبر : 75603
سرویس خبری : ورزش

حسینی مقابل سنگال بلیت قطر را رزرو کرد

گلری که جزء گزینه‌ها نبود و حالا رقیب اصلی بیرو است

حسینی مقابل سنگال بلیت قطر را رزرو کرد

اردوی اتریش برای برخی از ملی‌پوشان سبب خیر شده و باعث شد جا پای خود را برای قرار گرفتن نام‌شان در لیست اعزامی به جام جهانی 2022 قطر سفر کنند.

اردوی اتریش برای برخی از ملی‌پوشان سبب خیر شده و باعث شد جا پای خود را برای قرار گرفتن نام‌شان در لیست اعزامی به جام جهانی 2022 قطر سفر کنند. طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار «فرهیختگان»، حضور درخشان سیدحسین حسینی در دیدار مقابل سنگال و واکنش‌های این دروازه‌بان مقابل حریف آفریقایی در این دیدار باعث شد تا نظر کی‌روش در نخستین گام نسبت به حضور حسینی در لیست نهایی تیم ملی در جام‌جهانی جلب شود. حضور موفق حسینی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در درون دروازه استقلال و کلین‌شیت‌های این بازیکن در چند دیدار اخیر نیز باعث شد تا به احتمال زیاد کاپیتان استقلالی‌ها در فهرست نهایی تیم ملی به‌منظور اعزام به جام‌جهانی قرار بگیرد.
به احتمال بسیار زیاد باید بیرانوند را گلر اصلی تیم ملی در جام‌جهانی بدانیم اما در صورتی که بحث جایگزین او مطرح باشد به نظر می‌رسد شانس حسینی بیشتر از سایرین باشد. آن هم در حالی که بعد از صعود تیم ملی، خیلی‌ها شانس عابدزاده و نیازمند را برای سفر به قطر بیشتر از او می‌دانستند.