تاریخ : Sat 12 Nov 2022 - 00:15
کد خبر : 75576
سرویس خبری : ورزش

ملی‌پوشان: امید را دیدیم  جگرمان سوخت

ابراهیمی با عصا در اردوی تیم ملی

ملی‌پوشان: امید را دیدیم جگرمان سوخت

امید ابراهیمی به‌دلیل مصدومیت در بازی ایران و نیکاراگوئه، جام‌جهانی قطر را ازدست داد. هربازیکنی زحمت می‌کشد تا نتیجه زحماتش را در جام‌جهانی ببیند و در این رقابت‌ها حضور داشته باشد اما متاسفانه امید به زمین نیامده مصدوم شد.

امید ابراهیمی به‌دلیل مصدومیت در بازی ایران و نیکاراگوئه، جام‌جهانی قطر را ازدست داد. این بازیکن عصر دیروز با حضور در پک با کارلوس کی‌روش دیدار کرد. 
البته ابراهیمی صبح روز گذشته نیز همزمان با حضور ملی‌پوشان درحالی‌که بسیار ناراحت به‌نظر می‌رسید، با عصا بر سر میز صبحانه در اردو حاضر شد و دقایقی با بازیکنان تیم ملی به صحبت و درددل پرداخت. یکی از بازیکنان تیم ملی در این زمینه به «فرهیختگان» گفت: «جگرمان سوخت وقتی امید را در این وضعیت دیدیم. یک‌لحظه خودمان را به‌جای او تصور کردیم. هربازیکنی زحمت می‌کشد تا نتیجه زحماتش را در جام‌جهانی ببیند و در این رقابت‌ها حضور داشته باشد اما متاسفانه امید به زمین نیامده مصدوم شد و حالا هم که این رقابت‌ها را ازدست داده است.» طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار «فرهیختگان» ابراهیمی از ناحیه عضله کشاله با پارگی شدید مواجه شده و به‌نظر می‌رسد حدود دو تا سه ماه از میادین دور باشد.