تاریخ : Mon 03 Oct 2022 - 03:00
کد خبر : 74628
سرویس خبری : دانشگاه

ثبت‌نام داوطلبان ذخیره رشته‌های گروه آزمایشی علوم تجربی دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت‌نام داوطلبان ذخیره رشته‌های گروه آزمایشی علوم تجربی دانشگاه آزاد آغاز شد

داوطلبان ذخیره تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۲ مهر با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام و رسید دریافت کنند.

ثبت‌نام داوطلبان ذخیره رشته‌های گروه آزمایشی علوم تجربی دانشگاه آزاد آغاز شد. به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آن‌دسته از داوطلبانی که نتایج آنها به‌صورت ذخیره اعلام شده است، لازم است تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۲ مهر با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به اعلام آمادگی خود برای ثبت‌نام اینترنتی اقدام و رسید دریافت کنند. عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام‌شده به منزله انصراف از ثبت‌نام است و هیچ‌گونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد. نتایج ثبت‌نام ذخیره‌هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل کرده‌اند اواسط هفته آینده اعلام خواهد شد. 

اعلام نتایج آزمون پیش‌درمانگاهی دامپزشکی و آزمون بورد تخصصی دامپزشکی 
نتایج آزمون پیش‌درمانگاهی دامپزشکی و نتایج اولیه آزمون بورد تخصصی دامپزشکی شهریورماه ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www. azmoon. net نسبت به مشاهده نتایج خود اقدام کنند. 

آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ رشته‌های علوم پزشکی 
انتخاب‌رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۱ رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد. نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته 1401 رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی روی سامانه www. azmoon. org قرار گرفت. پذیرفته‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu. iau. ac. ir  و مطابق جدول زمانی اعلام‌شده نسبت به ثبت‌نام خود به‌صورت مجازی اقدام کنند. 
همچنین مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته تا پایان هفته در سامانه آموزشیار تمدید شد. پذیرفته‌شدگانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در سامانه آموزشیار اقدام نکرده‌اند تا پایان هفته جاری فرصت دارند نسبت به مراجعه به سامانه آموزشیار (edu. iau. ac. ir) و طی مراحل ثبت‌نام اقدام کنند. 
ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز آغاز شد. بر این اساس؛ تمام پذیرفته‌شدگان نیم‌سال اول و دوم رشته‌های دندانپزشکی، پزشکی، داروسازی و پذیرفته‌شدگان رشته دامپزشکی که نتایج آنها از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu. iau. ac. ir نسبت به ثبت‌نام خود به‌صورت مجازی اقدام کنند. 

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته  
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی نیز آغاز شد. پذیرفته‌شدگان می‌توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار http://edu.iau.ac.ir
و مطابق جدول زمانی اعلام‌شده نسبت به ثبت‌نام خود به‌صورت مجازی اقدام کنند. لازم به ذکر است نتایج دوره‌های کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی روی سامانه www.azmoon.org
قرار گرفته است. 

سرپرستان ۴ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه‌ای، سرپرستان واحدهای تهران‌شمال، تهران‌شرق، اسلامشهر و خدابنده را منصوب کرد. دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای، عباس گوهری را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال، سیدعلی موسوی‌اصل را به‌عنوان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌شرق، حسین اصغری‌شیوایی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و دکتر محمدحسین نوری قیداری را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده منصوب کرد. همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌های جداگانه از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا خالدی، رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال، عباس گوهری سرپرست سابق موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌شرق فرهاد ادریسی، سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده قدردانی کرد. 

اهدای گل به دانشجویان، نودانشجویان و خانواده آنها به مناسبت آغاز سال تحصیلی
هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه آزاد واحدهای ارومیه و تبریز با شاخه‌های گل مورد استقبال قرار گرفتند. فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با حضور در واحدهای تبریز و ارومیه به صورت سرزده در کلاس‌های درس حضور پیدا کرده و با اهدای گل آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان تبریک گفت. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد همچنین با دانشجویان گفت‌وگو و از روند ثبت‌نام آنها بازدید کرد. فرزاد جهان‌بین با ابراز خرسندی از حضوری‌شدن دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جدید، شور و شوق دانشجویان برای حضور در کلاس‌ها را مغتنم دانست و گفت: «پاسداشت این شور و شوق، ارتقاء کیفیت تحصیلی و توجه به ابعاد مهارتی و تربیت اجتماعی دانشجویان است و دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه تلاش مضاعف خواهد کرد.»