تاریخ : Wed 21 Sep 2022 - 04:05
کد خبر : 74484
سرویس خبری : ورزش

چشمی هنوز به تیم ملی امیدوار است

تمرینات اختصاصی هافبک باتجربه در روز بازی استقلال

چشمی هنوز به تیم ملی امیدوار است

وفاداری نسبی کی‌روش به لیست اسکوچیچ باعث شد تا چشمی در روزهای اخیر با ناراحتی کار را دنبال کند.

مصاف تیم‌های استقلال و سامیت تهران درنهایت با برتری دو بر صفر آبی‌‌پوشان پایتخت به پایان رسید. برای استقلال در این دیدار محمد محبی و امیرعلی صادقی در دقایق 30 و 35 گلزنی کردند. به گزارش کانال رسمی این باشگاه، تمامی بازیکنان تیم استقلال در این بازی به‌میدان رفتند. این دیدار در ورزشگاه آرارات تهران و به‌میزبانی استقلالی‌ها درحالی برگزار شد که روزبه چشمی، کاپیتان‌دوم این تیم درحالی دقایقی در این دیدار تیمش را همراهی کرد که او صبح دیروز در ورزشگاه انقلاب زیر نظر بدنساز تیم به تمرینات اختصاصی پرداخته بود.
چشمی که در دیدارهای ابتدایی استقلال در خط دفاع به‌میدان رفت، در ادامه و بعد از ضعف آبی‌ها در این منطقه از زمین به وسط زمین منتقل شد تا با ارائه بازی‌هایی چشم‌نواز، جایگاه خود را در میانه‌میدان و همچنین در پازل تاکتیکی ساپینتو تثبیت کند.
این درحالی است که با تغییرات در راس کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران و آمدن کارلوس کی‌روش پرتغالی به جای دراگان اسکوچیچ کروات، این امیدواری ایجاد شد که احتمالا کاپیتان‌دوم آبی‌ها که در گذشته از نفرات محبوب کارلوس کی‌روش در اردوهای تیم ملی به‌شمار می‌رفت دوباره به اردو دعوت شود که درنهایت این امر محقق‌نشد و کی‌روش با وفاداری نسبی به لیست اسکوچیچ، بسیاری از همان نفراتی که سرمربی سابق تیم ملی به اردو دعوت کرده بود را فراخواند که البته این موضوع تا حدود زیادی هافبک مقتدر و قلدر آبی‌ها را سرخورده کرده و باعث شد تا او در روزهای اخیر با ناراحتی کار را دنبال کند.
با این تفاسیر اما به‌نظر می‌رسد روزبه چشمی بعد از سپری‌شدن این چندروز دوباره به خود بیاید و با آغاز تمرینات اختصاصی در پی آن باشد تا در فرصت باقی‌مانده با ارائه نمایشی با کیفیت و کم‌نقص، یک‌بار دیگر نظر کارلوس کی‌روش برای دعوتش به اردوی تیم ملی را به‌منظور حضور در جام‌جهانی قطر را جلب کند.  پیش از این کی‌‌روش 4 سال‌پیش و در آستانه دیدارهای جام‌جهانی روسیه در سخنانی که بخش‌های ابتدایی آن کنایه‌وار بود گفته بود: «البته من تجربه آنچنانی در فوتبال ندارم و تنها 37 سال تجربه دارم! در باشگاه بزرگی هم کار نکرده‌ام، اما با وجود تجربه‌کم و محدودم می‌توانم در رابطه با انتقادهایی که از چشمی می‌‌شود، بگویم که او مدرن‌ترین دفاع وسطی است که ایران در 10 سال گذشته داشته است.»