تاریخ : Wed 31 Aug 2022 - 03:25
کد خبر : 74022
سرویس خبری : ورزش

مجمع درباره اتفاقات شب انتخابات جواب لازم را داد

قنبرزاده در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: ماجدی از سرمایه‌های فوتبال است، هیات‌رئیسه همسو خواهد بود

مجمع درباره اتفاقات شب انتخابات جواب لازم را داد

نمی‌دانم منظور شما از لابی چیست، اما به‌هر‌حال همه حق انتقال تفکر را دارندومن اسم آنچه شما گفتید را ارتباطات سالم می‌گذارم.

پس از انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، رای‌گیری برای انتخاب ۲نایب‌رئیس پیشنهادی او هم برگزار شد که پس از پایان رای‌گیری، ۷۸نفر رای خود را به صندوق‌ها ریختند که مهدی محمدنبی با ۶۴رای نایب‌رئیس اول و منصور قنبرزاده با ۵۸رای نایب‌رئیس دوم شدند. هشت رای نیز باطله شد. قنبرزاده در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درباره مجمع انتخاباتی فوق اظهار داشت: «خروجی مجمع را به همه عزیزان جامعه فوتبال و مجمع فدراسیون که نشان داد آزادانه و بدون تحت‌تاثیر قرار گرفتن تصمیم می‌گیرد، تبریک می‌گویم. درواقع مجمع بدون آنکه بخواهد تحت‌الشعاع موردی قرار بگیرد رای قاطع خود را داد و امیدوارم چنین مجامع انتخاباتی‌ای را در سایر فدراسیون‌ها هم شاهد باشیم.»
وی درباره اتفاقات شب قبل از انتخابات گفت: «اجازه دهید من درباره این مساله اظهارنظر نکنم و مردم درباره آن نظر بدهند. فکر می‌کنم در این مورد مجمع اظهارنظر کرده باشد، ما هیچ آمادگی‌ای برای اتفاقاتی که افتاد نداشتیم.» نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره اینکه به‌نظر می‌رسد تا لحظه آخر درحال لابی با اعضای مجمع بوده است، گفت: «نمی‌دانم منظور شما از لابی چیست، اما به‌هر‌حال همه حق انتقال تفکر را دارند، بالاخره شما باید برنامه بدهید و صحبت کنید و من اسم آنچه شما گفتید را ارتباطات سالم می‌گذارم.» وی درباره اینکه آیا مواضع او مانند مهدی تاج بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم‌ملی فوتبال ایران به‌جای دراگان اسکوچیچ است یا خیر، گفت: «این موضوع طبق اساسنامه از اختیارات هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود و اجازه دهید ابتدا هیات‌رئیسه تشکیل شود و سپس در این مورد تصمیم‌گیری کنیم تا امروز در این مورد هیچ تفکری نکرده‌ام که بخواهم درباره آن اظهارنظر داشته باشم. اجازه دهید هیات‌رئیسه بررسی‌های لازم را داشته باشد و بگذارید در این مورد الان من حرفی نزنم چون صاحب رای قاطبه هیات‌رئیسه نیستم و فقط یک رای دارم.» قنبرزاده درباره اینکه آیا از این به‌بعد نباید شاهد چنددستگی در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال و مشکلات ناشی از این امر باشیم، تاکید کرد: «خیر، اصلا اتفاق نمی‌افتد و به‌شما قول می‌دهم همین هیات‌رئیسه موجود همه با یکدیگر همسو هستند و یکدل و متحد کارها را پیش می‌برند، ضمن اینکه خود میرشاد ماجدی نیز از سرمایه‌های فوتبال کشور محسوب می‌شود. ما نباید اعضای هیات‌رئیسه ازجمله ماجدی را تحریک کنیم، چون بالاخره او سرمایه فوتبال ما محسوب می‌شود. در هر صورت یک انتخاباتی برگزار شد و یک رقابتی بود که تمام شد و رفت و ما در خدمت عزیزان هستیم.»