تاریخ : Wed 31 Aug 2022 - 01:58
کد خبر : 74019
سرویس خبری : ورزش

دوباره تاج

مجمع ماجدی را سر کار گذاشت

دوباره تاج

به‌نظر می‌رسد خیلی از اعضای مجمع به‌ظاهر قول حمایت از ماجدی را دادند اما روز انتخابات رای‌شان تاج بود!

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش: مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح روز گذشته در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد. مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال بودند. پس از اخذ آرا درنهایت مهدی تاج با کسب 50رای به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد تا در کمی بیش از 2سال آینده ریاست این فدراسیون را به‌دست بگیرد. (ابتدا عنوان شد که او 51رای داشته است) میرشاد ماجدی نصف تاج یعنی 25رای کسب کرد و عزیزالله محمدی هم تنها 4رای به‌دست آورد.
به این ترتیب تاج که در سال95 به ریاست فدراسیون فوتبال رسیده بود و در سال98 به بهانه بیماری قلبی از سمت خود کنار رفت، بار دیگر به فدراسیون برگشت تا حدود دوسال‌ونیم رئیس این فدراسیون باشد آن‌هم بعد از حواشی مختلفی که درگیرش بود، مثل قرارداد عجیب با مارک ویلموتس که همچنان فدراسیون را درگیر کرده و مطرح‌شدن نامش در پرونده فساد فولاد مبارکه اصفهان. در این مدت خیلی‌ها تاکید داشتند او به‌خاطر مشکلات قضایی مجوز حضور در انتخابات را نمی‌گیرد اما ظاهرا هم از حضور مطمئن بود هم از رای آوردن؛ چراکه نزدیکانش می‌گویند او اگر از ریاستش مطمئن نبود جلو نمی‌آمد.
جالب اینکه میرشاد ماجدی هم خود را قبل از انتخابات بازنده نمی‌دانست و در لابی‌هایی که با اعضای مجمع داشت پیش‌بینی می‌کرد حداقل 40رای در مجمع داشته باشد، اما به‌نظر می‌رسد خیلی از اعضای مجمع به‌ظاهر قول حمایت از ماجدی را دادند اما روز انتخابات رای‌شان تاج بود!
حالا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که ظاهرا دیگر درگیر مشکلات قلبی هم نیست به راس کار برگشته و مهم‌ترین کارش هم احتمالا اعمال تغییر در کادرفنی تیم‌ملی است. او می‌خواهد اسکوچیچ را کنار بگذارد و یک مربی دیگر جایگزینش کند و گزینه اصلی‌اش هم کارلوس کی‌روش است. باید صبر کرد و دید تاج در دوره جدید چه اتفاقاتی را رقم می‌زند. اتفاقات دوره قبل که چندان چنگی به دل نمی‌زد.