تاریخ : Mon 01 Aug 2022 - 11:45
کد خبر : 73335
سرویس خبری : ورزش

اللهیار؛ سومین بازیکن برتر هال‌سیتی

تمجید سایت انگلیسی از نخستین بازی صیادمنش در فصل جدید

اللهیار؛ سومین بازیکن برتر هال‌سیتی

حضور صیادمنش درپست هافبک چپ اگرچه کمی دور از انتظار بودامااین بازیکن جوان تلاش دارد یکی از نفرات اصلی تیم‌ملی در جام‌جهانی قطر باشد.

اللهیار صیادمنش در دیدارهای پیش‌فصل هال‌سیتی عملکرد خوبی ارائه کرد و همین موضوع سبب شد که شوتا آرولادزه، سرمربی گرجستانی این تیم برای فصل جدید حساب ویژه‌ای روی او باز کند. در هفته نخست فصل جدید رقابت‌‌های چمپیونشیپ هال‌سیتی به مصاف بریستول رفت که صیادمنش در پست هافبک چپ که به‌نوعی پست غیرتخصصی او محسوب می‌شود به میدان رفت و البته در ادامه سرمربی تیم او را به‌عنوان مهاجم به کار گرفت. عملکرد او در هفته نخست بسیار خوب بود اما تنها نگرانی هواداران بابت مصدومیت او در آخرین دقایق بازی بود که به همین دلیل هم تعویض شد. سایت «هال لایو» درباره عملکرد صیادمنش در این مسابقه می‌نویسد: «مهاجم جوان ایرانی در این مسابقه ابتدا در پستی که کمتر در آن بازی کرده است به میدان رفت و البته نمایش خوب و حتی چند بار در کارهای دفاعی هم عملکرد قابل‌قبولی داشت. در نیمه دوم آرولادزه به او اجازه نفوذ بیشتری داد و در ادامه هم او را به پست مهاجم برد. در مجموع این بازیکن با نمره 1.7از هواسکورد سومین بازیکن برتر هال‌سیتی در دیدار برابر بریستول بود. هال‌سیتی که فصل پیش خطر سقوط را حس می‌کرد در هفته اول با برد 2 بر یک در این بازی شروع خوبی داشت و حالا هواداران این تیم با خریدهای جدیدی که این تیم داشته امیدوارند حتی تیم خود را در رده‌های بالای جدول ببینند. صیادمنش در این مسابقه تلاش زیادی داشت و هم در کارهای تدافعی و هم در حمله بسیار تاثیرگذار بود. او که در تابستان قرارداد قرضی‌اش با هال‌سیتی را دائمی کرده است، در ادامه فصل می‌تواند یکی از نفرات تاثیرگذار تیمش لقب بگیرد.»
حضور صیادمنش در پست هافبک چپ اگرچه کمی دور از انتظار بود اما شاید با توجه به اینکه این بازیکن جوان تلاش دارد تا یکی از نفرات اصلی تیم ملی در جام‌جهانی قطر باشد و با حضور سردار آزمون و مهدی طارمی فرصتی برای حضور در خط حمله ایران پیدا نخواهد کرد در پست جدیدش بتواند سرمربی تیم‌ملی در این رقابت‌ها را برای استفاده از او در سمت چپ خط میانی متقاعد کند.