تاریخ : Sun 24 Jul 2022 - 02:04
کد خبر : 73161
سرویس خبری : ورزش

مربیان خارجی پول گرفتند، بازیکنان معوقه‌ها را می‌گیرند

پرداخت 50 میلیارد به طلبکاران، مذاکره با کارگزار برای اصلاح قرارداد

مربیان خارجی پول گرفتند، بازیکنان معوقه‌ها را می‌گیرند

قرار است ظرف چند روز آینده معوقه‌های فصل قبل سرخپوشان و البته دریافتی جدید اعضای تازه‌وارد را به‌حساب آنها واریز کنند.

باشگاه پرسپولیس بالاخره اقدامات لازم را برای پرداخت به اعضای تیم انجام داد. از باشگاه سرخ پایتخت خبر می‌رسد که بخشی از مبلغ قرارداد مربیان خارجی و معوقات مربیان داخلی تیم را پرداخت کرده‌اند و قرار است ظرف چند روز آینده معوقه‌های فصل قبل سرخپوشان و البته دریافتی جدید اعضای تازه‌وارد را به‌حساب آنها واریز کنند. گفته می‌شود این اقدام به‌زودی صورت می‌گیرد تا بازیکنان با شرایط بهتر برای فصل جدید آماده شوند.
خیلی‌ها از خودشان می‌پرسیدند که پول حاصل از فروش سهام این باشگاه صرف چه کاری شده که این باشگاه هنوز نتوانسته برای جذب بازیکنان خارجی و پرداخت به نفرات جدید و برگزاری اردو خارجی هزینه کند. وقتی موضوع را پیگیری کردیم، گفته شد تاکنون نزدیک به 50 میلیارد تومان صرف پرداخت بدهی‌های گذشته شده است. می‌گویند طلب باشگاه پدیده، استوکس، بیرانوند، محمد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، محمد شریفی، یک آژانس هواپیمایی و 2 هتل و یکی از هواداران تیم که چندسال قبل به باشگاه پرسپولیس مبلغی را قرض داده بود، پرداخت کردند و این رقم نزدیک به 50 میلیارد تومان بوده و هنوز هم پرداخت‌ها برای حل مشکلات مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس ادامه دارد.
از سوی دیگر مذاکرات باشگاه پرسپولیس با شرکت ایده پویان ماژ، کارگزار این باشگاه در فصل قبل ادامه دارد. باشگاه سرخ پایتخت درتلاش است قرارداد امضاشده در فصل قبل را اصلاح کند. محور مذاکرات بر سر افزایش رقم همکاری، نوع پرداخت و زمان‌بندی پرداخت‌ها بوده و می‌خواهد رقم قرارداد روشن باشد و بداند در چه زمانی و دقیقا چه مبلغی را دریافت خواهد کرد تا مشکلاتی که فصل قبل بر سر این قرارداد به‌وجود آمد، تکرار نشود.