تاریخ : Sat 16 Jul 2022 - 03:57
کد خبر : 72998
سرویس خبری : ورزش

رامین در سپاهان، غلامی در استقلال، وریا در تمرین فولاد

نقل‌وانتقالات جذاب آخر هفته لیگ برتر

رامین در سپاهان، غلامی در استقلال، وریا در تمرین فولاد

پیش از این پرسپولیس مدافع راست سپاهان، دانیال اسماعیلی‌فر را جذب کرده بود و حالا طلایی‌پوشان با خریدرضاییان به پرسپولیس پاتک زدند.

روز گذشته اتفاقات جالبی در نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال رخ داد. اولین خبر مربوط به رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس بود که گفته می‌شد در آستانه بازگشت به السیلیه قطر است اما عکسش با لباس سپاهان منتشر شد. رضاییان که با پرسپولیس قراردادی ۶‌ماهه امضا کرده بود، به مدت دوسال به سپاهان پیوسته تا به این ترتیب در لیگ بیست‌ودوم و بیست‌وسوم پیراهن طلایی‌پوشان را بر تن داشته باشد. نکته مهم اینکه پیش از این پرسپولیس مدافع راست سپاهان، دانیال اسماعیلی‌فر را جذب کرده بود و حالا طلایی‌پوشان با خرید رضاییان به پرسپولیس پاتک زدند.
انتقال مهم بعدی به کاپیتان فصل گذشته استقلال اختصاص داشت که عصر دیروز برای نخستین‌بار در تمرین تیم فولاد حاضر شد و لباس شماره21 این تیم را بر تن کرد تا احتمالا زیرنظر جواد نکونام به ادامه فوتبالش بپردازد. غفوری که ظاهرا چندی‌پیش قراردادی یک‌ساله و داخلی با اهوازی‌ها بسته بود و همزمان پیشنهادهایی از عراق و سوئد داشت، تصمیم گرفته در ایران به بازی ادامه دهد.
سومین خبر مهم دیروز هم تمدید قرارداد عارف غلامی بود. مدافع فصل گذشته آبی‌ها طی روزهای اخیر چالش عجیبی با مدیران باشگاه برای تمدید داشت اما درنهایت توافق نهایی حاصل شد و غلامی با تمدید قراردادش در استقلال ماندنی شد.