تاریخ : Tue 05 Jul 2022 - 17:05
کد خبر : 72837
سرویس خبری : جامعه

در همه کارها ناتمامی آقای عباسی!

در همه کارها ناتمامی آقای عباسی!

استاد حسن عباسی در تازه‌ترین سخنان خود به اهالی فوتبال حمله کرده و با تاکید بر اینکه در این جماعت شهید پیدا نمی‌شود، به تخریب آنها دست زده!

استاد حسن عباسی، مرد توسعه دهنده جبهه بی‌منطقی و ربط دادن نکات بسیار بی‌ربط به یکدیگر، در تازه‌ترین سخنان خود به اهالی فوتبال حمله کرده و با تاکید بر اینکه در این جماعت شهید پیدا نمی‌شود، به تخریب آنها دست زده!

اول اینکه جماعت اهل فوتبال هم کم شهید تحویل نداده‌اند و تعدادی از بازیکنان فوتبال ایران خانواده شهید به حساب می‌آیند. حسن روشن فوتبالیست معروف تیم ملی و باشگاه استقلال برادرش را در جنگ از دست داد. تعداد دیگری از اهالی فوتبال نیز جزو خانواده شهدا به حساب می‌آیند منتهی علاقه‌ای به بیان این موضوع ندارند.
از استاد که عادت دارند وجب نکرده ببرند و تحقیق نکرده بیان کنند، باید پرسید که اسم شهید مهدی رضایی مجد را شنیده‌اند؟ کاپیتان تیم فوتبال جوانان کشور که در جبهه‌های جنگ شرکت کرد و در حالی شهید شد که زیر لباس رزم خود گرمکن و ساق ورزشی بر تن داشت!
استاد عباسی –با استاد اسدی اشتباه نگیرید– خبر دارد که در سال 94، بانک اطلاعات شهدای فوتبال توسط کمیته فرهنگی فدراسیون طراحی شد که حدود دو هزار و دویست فوتبالیست در آن حضور دارند؟ دو هزار و دویست شهید که از اعضای خانواده فوتبال هستند. استاد عباسی در قبال خانواده این شهدا صحبتی دارند؟
آیا استاد عباسی اسم حسن طهرانی مقدم را شنیده‌اند؟ پدر علم موشکی و یکی از شهدای بزرگ که به شدت اهل فوتبال و ورزش بود و حتی برای دوستانش کری هواداری هم می‌خواند؟
دوم اینکه بیان این سخنان چه سودی دارد؟ چه کسی به جناب عباسی این مسئولیت را داده که بگردد و بین صنف‌ها خوب و بدها را پیدا کند و به آنها نمره بدهد؟
یک مصرع هم از خیام تقدیم کنیم به حضرت استاد که اگر روزی به خلوت تفکر رفتند – که بعید می‌دانیم تا به حال چنین جایی و چنین فعلی را تجربه کرده باشند - آنرا برای خود بخوانند:
«آیا تو چنان که می نمایی هستی؟»
یک جمله هم از تاریخ بیهقی تقدیم استاد کنیم که بسیار به حال ایشان می‌خورد.
«در همه کارها ناتمامی!»
این جمله خطاب به بوسهل زوزنی گفته شد که اتفاقا برای جناب استاد هم بسیار مناسب است. برای مردی که در همه کارها از جمله تحقیق و تفکر ناتمام ناتمام است بلکه حتی در قبل از خط شروع متوقف شده!
سوال نهایی! کسی نیست استاد را برای مدتی از برق بیرون بکشد؟ به خدا موبایل را هم اگر زیادی به شارژ بزنی باتری‌اش خراب می‌شود. یک مدت استاد را بگذارید روی سایلنت!هر وقت صحبت می‌کند یک جان ازمتفکران و دلسوزان جبهه انقلاب کم می‌شود.