تاریخ : Wed 29 Jun 2022 - 03:53
کد خبر : 72649
سرویس خبری : ورزش

حسین‌زاده پالسی نفرستاد!

افزایش امید مدیران استقلال به تمدید با سیلوا

حسین‌زاده پالسی نفرستاد!

مدافع باتجربه خارجی که ‌فصل قبل به استقلال پیوست به‌خوبی نشان داد که کیفیت بالایی دارد و مدافع مطمئنی است اما قراردادش کوتاه‌مدت بود و حالا آبی‌ها باید رضایت او را برای تمدید جلب کنند.

استقلالی‌ها درکنار تلاش برای جذب نفرات جدید کار سختی هم برای حفظ بازیکنانی دارند که یا قراردادشان تمام‌شده یا به‌واسطه بند فسخ می‌توانند با پرداخت مبلغی جدا شوند. بعد از مشخص‌شدن تکلیف مهدی‌پور و دانشگر که اولی تمدید کرد و ماندنی شد و دومی به سپاهان رفت، این روزها دغدغه اصلی آبی‌ها مشخص‌کردن تکلیف دو بازیکن اثرگذار این تیم در فصل گذشته یعنی سیلوای برزیلی و حسین‌زاده جوان است.
مدافع باتجربه خارجی که ‌فصل قبل به استقلال پیوست به‌خوبی نشان داد که کیفیت بالایی دارد و مدافع مطمئنی است اما قراردادش کوتاه‌مدت بود و حالا آبی‌ها باید رضایت او را برای تمدید جلب کنند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد سیلوا تمایل به ماندن دارد اما روی رقم قرارداد هنوز توافقی صورت نگرفته است. حسین‌زاده هم که بی‌شک پدیده فصل گذشته آبی‌ها بود به‌خاطر بند فسخ 250هزار دلاری می‌خواهد به جمع لژیونرها بپیوندد و راهی لیگ بلژیک شود. برخلاف اخباری که اخیرا درباره علاقه‌مندی او به ماندن منتشرشده شواهد نشان می‌دهد این بازیکن جوان همچنان پیگیر حضور در فوتبال اروپاست و احتمالا آبی‌ها باید قید او را برای فصل بعدی بزنند.