تاریخ : Tue 28 Jun 2022 - 04:05
کد خبر : 72620
سرویس خبری : ورزش

خدا قوت پهلوان!

رفتن بدهنگام فرهاد و تعلل آجرلو وضعیت عجیبی برای استقلال در فصل نقل‌وانتقالات ساخته

خدا قوت پهلوان!

عده‌ای آجرلو را مقصر عنوان می‌کنند؛ با این استدلال که مدیرعامل موفق فصل گذشته استقلال به هوای ریاست فدراسیون فوتبال، کار را در استقلال زمین گذاشته و معطل نگه داشته است تا این امر در روزهای آینده تعیین‌تکلیف شود.

بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و پیوستن ساپینتو به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌ها این انتظار می‌رفت که وضعیت در حوالی خیابان علامه در سعادت‌آباد سفید شده و کار با آرامش پیش برود، اما انفعال این روزهای مدیران استقلالی حداقل به‌ظاهر در قبال نقل‌وانتقالات و تقویت تیم برای فصل جدید باعث شده استقلالی‌ها نسبت به سرنوشت تیم در فصل بیست‌ودوم هر روز نگران‌تر از دیروز باشند.
این‌که واقعا مقصر ناکامی مطلق آبی‌ها در پیش‌فصل جدید چه کسی است، یکی از سوالاتی است که این روزها هواداران این تیم در فضای مجازی مطرح می‌کنند و از کادر سابق و مدیریت گرفته تا بازیکن و رسانه را سینه‌کش دیوار قرار می‌دهند و از آنها این پرسش را می‌کنند که چرا کار تیم قهرمان با آن‌همه افتخار تکرارنشدنی به اینجا رسیده است؟ مگر قرار نبود شاکله تیم حفظ شده و تقویت استقلال برای فصل جدید در دستورکار قرار بگیرد؟ پس چرا این روزها برعکس ادعاهای قبلی درحال جریان است و همه تیم‌ها درحال بستن تیمی قوی و منسجم هستند، جز مدافع عنوان قهرمانی؟!
در این بین، عده‌ای آجرلو را مقصر عنوان می‌کنند؛ با این استدلال که مدیرعامل موفق فصل گذشته استقلال به هوای ریاست فدراسیون فوتبال، کار را در استقلال زمین گذاشته و معطل نگه داشته است تا این امر در روزهای آینده تعیین‌تکلیف شود. البته سردار آبی‌ها اعتقادی به این موضوع ندارد و مبنای این بی‌اعتقادی را هم وعده‌هایی که در روز معارفه ساپینتو داد، ذکر می‌کند. بااین‌حال اگر واقعا آجرلو چشم به ریاست فدراسیون داشته باشد و بخواهد به این هدف برسد، با وضعیت فعلی تیمی که مدیریت آن را به‌عهده دارد، مطمئنا با اوضاعی که درست کرده در فدراسیون هم کار بسیار سختی خواهد داشت. این درحالی است که عده دیگری فرهاد مجیدی را مقصر می‌دانند که چرا با وجود آنکه دو فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت و در گذشته منتقد بی‌‌ثباتی بود، بدون‌توجه به نتایج به‌دست‌آمده و علاقه هواداران به تداوم همکاری با وی از استقلال جدا شد و اعلام خبر جدایی را هم به تاخیر انداخت تا حالا بیشتر از هرکسی قهرمان فصل گذشته متضرر شده باشد. البته از نگاه هواداران بسیاری از افراد دیگر هم در حال و روزهای این تیم مقصر هستند اما اگر وضعیت مدیریت به همین منوال باشد مطمئنا سرنوشت خوبی در فصل جاری انتظار استقلال و هوادارانش را نخواهد کشید.

*  احسان جباری