تاریخ : Sun 26 Jun 2022 - 05:33
کد خبر : 72575
سرویس خبری : ورزش

جذب کاسیانو سخت شد، اما منتفی نه

باز شدن پای سپاهان و چند ایجنت به پرونده مهاجم برزیلی

جذب کاسیانو سخت شد، اما منتفی نه

گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها در تلاشند این مذاکرات را هرچه زودتر به سرانجام برسانند اما اگر سپاهان بتواند این بازیکن را اصطلاحا هایجک کند، پرسپولیس متحمل ضرر می‌شود.

باشگاه پرسپولیس برای جذب کاسیانو برزیلی با این بازیکن به توافقاتی دست پیدا کرد اما حالا خبر می‌رسد که در راه این انتقال دردسرهایی برای پرسپولیس به‌وجود آمده است! باشگاه سرخ پایتخت پیش‌نویس قرارداد این بازیکن را با همان اعدادی که این بازیکن از پرسپولیس طلب کرده بود برایش ارسال کرده است. از طرفی با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه ویزلا پرتغال برای دریافت رضایتنامه‌اش اقدام کرده اما اتفاقی هم این وسط افتاده که می‌تواند دردسرساز شود؛ خود کاسیانو برای انجام این انتقال ایجنت‌هایی را در ایران انتخاب کرده و البته باشگاه پرسپولیس هم به ایجنت‌هایی وکالت کاری داده تا بتوانند در این انتقال رقم رضایتنامه را کاهش داده و به رقم معقول و دلخواه پرسپولیس نزدیک کنند. اما همین کار ظاهرا دردسرساز شده و گفته می‌شود ایجنت‌های ایرانی علاوه‌بر مذاکره با پرسپولیس مذاکراتی هم با سپاهان اصفهان آغاز کرده‌اند.
گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها در تلاشند این مذاکرات را هرچه زودتر به سرانجام برسانند اما اگر سپاهان بتواند این بازیکن را اصطلاحا هایجک کند، پرسپولیس متحمل ضرر می‌شود. ضمن اینکه ایجنت‌های همکار با پرسپولیس نیز بابت انتقال رقمی را طلب می‌کنند که درنتیجه باشگاه پرسپولیس باید پول بیشتری بابت انتقال بپردازد. با ‌وجود این پرسپولیسی‌ها می‌گویند این انتقال ظرف یکی، دو روز آینده نهایی خواهد شد.