تاریخ : Sun 26 Jun 2022 - 04:00
کد خبر : 72567
سرویس خبری : دانشگاه

بازدید رئیس دانشگاه المعارف لبنان از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

بازدید رئیس دانشگاه المعارف لبنان از دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

در این دیدار که محمد ملکی‌نیا مدیرکل بین‌الملل استان، حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان و جمعی از مدیران و مسئولان واحد پزشکی حضور داشتند، دو طرف درخصوص همکاری‌های علمی و فرهنگی میان دانشگاه آزاد استان تهران و دانشگاه المعارف لبنان ابراز علاقه‌مندی کردند.

علی علاء‌الدین رئیس و جلال جمعه نایب‌رئیس دانشگاه المعارف لبنان با حضور در بیمارستان فرهیختگان ضمن بازدید از توانمندی‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد  استان تهران دیدار کردند. در این دیدار که محمد ملکی‌نیا مدیرکل بین‌الملل استان، حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان و جمعی از مدیران و مسئولان واحد پزشکی حضور داشتند، دو طرف درخصوص همکاری‌های علمی و فرهنگی میان دانشگاه آزاد استان تهران و دانشگاه المعارف لبنان ابراز علاقه‌مندی کردند. هیأت مذکور پس از این دیدار از آزمایشگاه‌ها و قسمت‌های مختلف بیمارستان فرهیختگان و همچنین از دانشکده پزشکی و داروسازی و مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های واحد پزشکی بازدید کردند.

ویزیت و داروی رایگان بیماران در بیمارستان فرهیختگان
در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه، 50بیمار مراجعه‌کننده به درمانگاه روانپزشکی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، توسط احمد احمدی‌پور، روانپزشک و عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم‌پزشکی آزاد اسلامی تهران در دو مرحله به‌صورت رایگان ویزیت شدند. احمدی‌پور در این رابطه گفت: «اهمیت امنیت و سلامت روان کمتر از سلامت فیزیکی و جسمی نیست و درواقع روان چیزی جدا از جسم و تن نیست. خیلی وقت‌ها افراد به‌علت اینکه بیماری‌شان را نمی‌شناسند یا درمورد روش‌های درمان آنها اطلاعاتی ندارند به روانپزشک مراجعه نمی‌کنند.» وی اظهار کرد: «خیلی اوقات پیش می‌آید که افراد بعد از ویزیت روانپزشک به دلایل مالی نسخه تجویزشده را تهیه نمی‌کنند، لذا سعی شد در این اقدام علاوه‌بر ویزیت رایگان بیماران، داروهای تجویزشده نیز برای آنها تهیه و دراختیارشان قرار گیرد.»

استارتاپ Germany Tour2022 برگزار می‌شود
رویداد «Startup Germany Tour 2022» توسط اتحادیه اتاق‌های بازرگانی آلمان به نمایندگی از اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان (AHK Iran) و با مشارکت پارک علم‌وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی یکم آبان سال جاری در کشور آلمان برگزار می‌شود. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند تا روز پنجشنبه 9تیرماه از طریق لینک http://iran.ahk.de/sugt22  در این رویداد ثبت‌نام کنند. اطلاعات بیشتر در این خصوص در سایت پارک علم‌وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://park.iau.ir/10476  در دسترس علاقه‌مندان است.

* مسعودرحیمی