تاریخ : Thu 23 Jun 2022 - 03:47
کد خبر : 72510
سرویس خبری : ورزش

بازدید ساپینتو از محل تمرین آبی‌ها

آماده‌باش تجهیز زمین کمپ و انقلاب

بازدید ساپینتو از محل تمرین آبی‌ها

با دستور آجرلو مراحل نهایی درخصوص تجهیز کمپ حجازی درحال انجام است؛ چراکه قرار است به‌زودی ساپینتو سرمربی جدید آبی‌ها در بازدید میدانی از این مجموعه به همراه مجموعه انقلاب بازدید به عمل آورد تا درباره محل تمرین تیمش نظر نهایی را بدهد.

تیم فوتبال استقلال درحالی عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل گذشته را از آن خود کرد که در سال‌های اخیر پیدا کردن زمین تمرین مطلوب برای این باشگاه تبدیل به یک معضل اساسی شده تا جایی که فرهاد مجیدی در نوروز 1401 درحالی که به‌عنوان سرمربی برتر سال انتخاب شده بود از داشتن یک زمین تمرین مناسب برای آبی‌ها در سال جدید به‌عنوان یک آرزوی بزرگ یاد کرد.
استقلالی‌ها در همه این سال‌ها در سرتاسر تهران تمرین کرده‌اند. این درحالی است که اسما ورزشگاه‌های حجازی، امام رضا و مرغوبکار برای این باشگاه به‌شمار می‌رود اما مدیریت‌های گذشته درخصوص استفاده از امکانات و زیرساخت‌های این باشگاه به قدری ضعیف و منفعل عمل کرده بودند که استقلالی‌ها مجبور بودند فقط در همین سال‌های اخیر در مجموعه‌های انقلاب، آرارات، آزادی، تهرانسر و... تمرین کنند؛ یعنی بازیکنان این تیم در فصول اخیر در هر جایی تمرین کردند به جز زیرساخت‌های مرتبط با خود.
با همه این تفاسیر سال گذشته و با ورود آجرلو به باشگاه استقلال وی سعی کرد این تیم را از این لحاظ بی‌نیاز کرده و در گام اول ورزشگاه آرارات را به اجاره باشگاه درآورد و سپس به موازات آن ورزشگاه انقلاب را هم تجهیز کرد تا شاگردان مجیدی دو زمین مناسب با کیفیت مطلوب را در اختیار داشته باشند.
این درحالی است که برای فصل جدید و طبق شنیده‌ها زمین کمپ حجازی به مرحله بهره‌برداری رسیده و زمان کمی برای آماده‌سازی نهایی این زمین باقی‌مانده است. البته مشاهدات میدانی خبرنگار «فرهیختگان» طی هفته‌های گذشته نیز حکایت از آن داشت که این زمین شرایط خوبی دارد و به‌طور قطع برای تمرینات پیش‌فصل آبی‌ها آماده می‌شود.
با این حال باشگاه استقلال فقط به کمپ حجازی بسنده نکرده است و زمین انقلاب را نیز برای فصل جدید همچنان در اختیار گرفته تا در روزهای مبادا از این زمین استفاده شود. البته این امکان وجود دارد که در روزهای نخست پیش‌فصل تمرینات در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال و پیگیری شود.
همچنین با دستور آجرلو مراحل نهایی درخصوص تجهیز کمپ حجازی درحال انجام است؛ چراکه قرار است به‌زودی ساپینتو سرمربی جدید آبی‌ها در بازدید میدانی از این مجموعه به همراه مجموعه انقلاب بازدید به عمل آورد تا درباره محل تمرین تیمش نظر نهایی را بدهد.