تاریخ : Thu 23 Jun 2022 - 03:45
کد خبر : 72509
سرویس خبری : ورزش

وعده‌های نجومی

آجرلو و ساپینتو با توپ پر شروع کردند

وعده‌های نجومی

مدیرعامل استقلال در این مراسم وعده‌های مهمی نیز داد. ضمن اینکه سرمربی پرتغالی هم در اقدامی جالب برای رقبای استقلال کری خواند و اعلام کرد که آماده است با تیم جدیدش در یک فصل 4 جام کسب کند.

عصر روز گذشته مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو به‌عنوان سرمربی جدید تیم استقلال تهران در هتل اسپیناس برگزار شد. در این مراسم که با حضور چهره‌هایی مثل پرویز مظلومی، محمد مومنی، بیژن طاهری، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور، امین منوچهری و... برگزار شد مصطفی آجرلو، مدیرعامل استقلال نکات جالبی را مطرح کرد ازجمله اینکه اخبار قبلی مبنی‌بر مذاکره با جواد نکونام و عدم علاقه به جذب یک سرمربی خارجی به‌عنوان جانشین فرهاد مجیدی را تایید کرد و گفت: «پس از مجیدی می‌خواستیم با یک مربی ایرانی کار را پیش ببریم اما هجمه دیگران سبب شد این اتفاق رخ ندهد و گزینه ما منصرف شود.» مدیرعامل استقلال در این مراسم وعده‌های مهمی نیز داد. ضمن اینکه سرمربی پرتغالی هم در اقدامی جالب برای رقبای استقلال کری خواند و اعلام کرد که آماده است با تیم جدیدش در یک فصل 4 جام کسب کند. همچنین قراردادی درباره البسه باشگاه استقلال با شرکت یوسف جامه امضا شد که طبق گفته آجورلو، این قرارداد باعث جلوگیری از هزینه‌های اضافه باشگاه در البسه خواهد شد.
وعده‌های مهم مدیرعامل استقلال در این مراسم به شرح ذیل است:
- قول قهرمانی در سوپرجام، حذفی و لیگ برتر و قهرمانی آسیا در دوره بعدی.
- راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای استقلال و تهدید غیرمستقیم صداوسیما به پخش اختصاصی مسابقات درصورت عدم پرداخت حق پخش.
- پیگیری برای گرفتن هزار میلیارد تومان از صداوسیما.
- طراحی و ساخت استادیوم اختصاصی استقلال توسط شرکت یک ایرانی در فرانسه. (بعد از مراسم قراردادی با شرکت مذکور برای ساخت ورزشگاه به امضا رسید)