تاریخ : Tue 10 May 2022 - 01:57
کد خبر : 71591
سرویس خبری : ورزش

دیبالا  یاغی جدید فوتبال ایتالیا؟

اینتر به دنبال یک انتقال جنجالی

دیبالا یاغی جدید فوتبال ایتالیا؟

دیبالای 28 ساله که به‌تازگی به جمع 10 گلزن برتر تاریخ باشگاه هم رسیده است با رفتن به اینتر انتقالی جنجالی را رقم خواهد زد و هواداران این تیم اصلا انتظار ندارند تا یکی از محبوب‌ترین بازیکنان‌شان در سال‌های اخیر راهی تیم رقیب شود.

اینترمیلان به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی لغزش‌های زیادی در طول این فصل داشته تا نسبت به فصل قبل امتیازات کمتری جمع‌آوری کند. آنها پس از دست دادن لوکاکو به‌عنوان شاخص‌ترین مهره خط حمله خود به سراغ ادین ژکو باتجربه رفتند تا با کمک این مهاجم بوسنیایی بتوانند جای خالی ستاره بلژیکی خود را پر کنند. اگرچه شاگردان اینزاگی از قهرمانی لیگ ناامید نشده‌اند اما پیش از دو بازی هفته پایانی خود در لیگ مصافی حساس و تعیین‌کننده را برابر یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا پیش رو دارند. یووه که امیدوار بود با بازگشت مکس آلگری از بحران خارج شود هنوز نتوانسته خود را به شرایط ایده‌ال یک دهه گذشته برساند و شاید قهرمانی در دیدار فرداشب بتواند آنها را دوباره به روزهای خوب گذشته برگرداند. با این حال یکی از مهم‌ترین نقل‌وانتقالات احتمالی تابستانی در فوتبال ایتالیا بین این دو تیم رقم خواهد خورد جایی که گفته می‌شود پائولو دیبالا که در چندین مرحله مذاکره با باشگاه یوونتوس با شرایط آنها برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده است، تصمیم دارد از این باشگاه جدا شده و در انتهای فصل به‌عنوان بازیکن آزاد پیراهن اینتر را به تن کند.
به این ترتیب در این بازی باید منتظر آخرین فینال دو ستاره بانوی پیر باشیم. دیبالا که روزهای آخر حضورش در تورین را می‌گذراند و جورجو کیلینی که اعلام کرده در پایان این فصل از تیمش جدا می‌شود و احتمالا پیش از بازنشستگی از فوتبال مدتی را در لیگ آمریکا سپری خواهد کرد. دیبالای 28 ساله که به‌تازگی به جمع 10 گلزن برتر تاریخ باشگاه هم رسیده است با رفتن به اینتر انتقالی جنجالی را رقم خواهد زد و هواداران این تیم اصلا انتظار ندارند تا یکی از محبوب‌ترین بازیکنان‌شان در سال‌های اخیر راهی تیم رقیب شود. اینتر هم که از نظر اقتصادی حال و روز خوشی ندارد برای تقویت خط حمله خود به دنبال زوجی مناسب برای لئوتارو مارتینز است که دیبالا می‌تواند گزینه‌ای بسیار خوب برای این کار باشد. این مهاجم آرژانتینی در این فصل در 27 مسابقه‌ای که در سری A برای تیمش به میدان رفته 10 گل و 5 پاس‌گل داشته و یکی از بازیکنان خوب آلگری در این فصل بوده است.