تاریخ : Sun 01 May 2022 - 05:12
کد خبر : 71503
سرویس خبری : ورزش

دومین دبل پس از ترک اوکراین

درخشش زاهدی در مجارستان و افزایش امید به تیم‌ملی

دومین دبل پس از ترک اوکراین

جنگ اوکراین هم نتوانسته شهاب زاهدی را از روند خوبی که در این فصل داشت دور کند و او حالا کیلومترها دورتر از جایی که قرار بود در این روزها حضور داشته باشد همچنان مشغول به گلزنی است. 4گل در دو مسابقه اخیر آماری عالی برای این مهاجم ایرانی محسوب می‌شود و درصورت ادامه این روند حتی می‌تواند امیدوار باشد که نظر مثبت اسکوچیچ را برای حضور در جام‌جهانی جلب کند.

جنگ اوکراین هم نتوانسته شهاب زاهدی را از روند خوبی که در این فصل داشت دور کند و او حالا کیلومترها دورتر از جایی که قرار بود در این روزها حضور داشته باشد همچنان مشغول به گلزنی است. 4گل در دو مسابقه اخیر آماری عالی برای این مهاجم ایرانی محسوب می‌شود و درصورت ادامه این روند حتی می‌تواند امیدوار باشد که نظر مثبت اسکوچیچ را برای حضور در جام‌جهانی جلب کند. زاهدی عصر دیروز و در جریان دیدار هفته سی‌ام پوشکاش برابر موزکووسد برای دومین هفته پیاپی دبل کرد و البته این‌بار تیمش موفق شد سه‌امتیاز بازی را به‌دست آورد تا رتبه دومی خود را در جدول تثبیت کند. با توجه به اینکه سه هفته تا پایان مسابقات لیگ این کشور باقی‌مانده است و فرانس‌واروش با فاصله‌ای 13امتیازی که با پوشکاش دارد قهرمانی خود را قطعی کرده است، پوشکاش تنها برای نایب‌قهرمانی تلاش می‌کند.
زاهدی درحالی دوگل حساس برای تیمش زد که بازی با تساوی یک-یک در جریان بود و این تیم با کمک ستاره ایرانی خود توانست این مسابقه را به‌سود خود خاتمه دهد. او در بازی قبلی تیمش برابر فهروار هم هر دوگل تیمش را به ثمر رساند اما خط‌دفاعی پوشکاش نتوانست نمایش خوبی در این مسابقه داشته باشد و درنهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.
زاهدی که فصل را در ترکیب زوریالوهانسک اوکراین آغاز کرده بود اصلا تصور نمی‌کرد در نیم‌فصل دوم در تیمی مجار توپ بزند اما شروع جنگ اوکراین و تعطیل شدن لیگ این کشور سبب شد او ترجیح دهد برای ادامه فوتبال راهی کشور همسایه شده و قراردادی قرضی و تا انتهای فصل با پوشکاش امضا کند. درحالی‌که صحبت‌هایی مبنی‌بر احتمال حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسید او ترجیح داد در فوتبال اروپا بماند و درحالی‌که در 16بازی خود در این فصل برای زوریا 6گل و سه پاس‌گل در کارنامه‌اش ثبت شده بود به لیگ مجارستان رفت. زاهدی از هفته بیست‌وپنجم به ترکیب پوشکاش اضافه شد اما در پنج هفته قبلی با وجود اینکه او دوگل و یک پاس‌گل داشت اما هر پنج بازی پوشکاش با تساوی به پایان رسید و مسابقه دیروز نخستین برد این تیم در حضور ستاره ایرانی محسوب می‌شد.
اگرچه در شرایط عادی مسلما سردار آزمون و مهدی طارمی دو مهاجم اصلی ایران در جام‌جهانی خواهند بود اما افت دیگر مهاجمان تیم‌ملی مثل کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی و نمایش خوب زاهدی او را به حضور در قطر2022 امیدوار کرده است، هرچند هنوز فرصت زیادی تا شروع مسابقات قطر باقی ‌مانده و زاهدی برای افزایش امیدهایش باید به این روند خوب خود ادامه دهد.