تاریخ : Thu 28 Apr 2022 - 04:33
کد خبر : 71443
سرویس خبری : ورزش

مشکل یک میلیون دلاری نوراللهی برای برگشت

نه پیشنهاد خارجی سرلک جدی است، نه مذاکره با پورعلی‌گنجی

مشکل یک میلیون دلاری نوراللهی برای برگشت

احمد نوراللهی و مهدی قایدی آن جایگاه قبلی را در تیم اماراتی ندارند. قایدی به ندرت به بازی گرفته شده و نوراللهی هم بعد از آن گل به خودی که در لیگ قهرمانان آسیا زد به سرنوشت باشو دچار شد و کمتر در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت.

اسدی قطعا از پرسپولیس می‌رود، لک و رضاییان شاید بمانند/ علیپور و باشگاه منتظرتصمیم یحیی

اردلان بزرگ‌نیا، خبرنگار: در روزهای تعطیلی فوتبال و لیگ برتر اخبار حاشیه‌ای تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس برای علاقه‌مندان به این تیم زیاد و حتی جذاب است. البته میزان صحت این اخبار و حواشی گاهی مشخص نیست و باید اخبار دقیق‌تر را از خود باشگاه پرسپولیس دنبال کرد. روزنامه «فرهیختگان» باز هم نگاهی انداخته به این اخبار و صحت و سقم آن را از باشگاه پرطرفدار پایتخت جویا شده که در ادامه از نظر شما خوانندگان روزنامه می‌گذرد. ببینید درمورد تیم دوم لیگ برتر و قهرمان 5 دوره پیاپی این لیگ چه اخباری وجود دارد و نظر باشگاه پرسپولیس درمورد این اخبار و حواشی آن چیست.

پیشنهاد سنگین برای اسدی چقدر صحت دارد؟
ظاهرا جدایی رضا اسدی از پرسپولیس قطعی شده و قرار است در پایان فصل و با پایان یافتن قراردادش با سرخپوشان از این تیم جدا شود. اعلام شده که این هافبک قصد دارد فوتبالش را در تایلند و در تیم بوریرام دنبال کند. باشگاه می‌گوید اسدی موضوع خداحافظی‌اش از این تیم را به اطلاع آنها رسانده است اما نکته‌ای که باعث تعجب خیلی‌ها شده رقم پیشنهادی تیم تایلندی به این بازیکن است. در خبرها اعلام شده تیم تایلندی به این بازیکن رقم 1/8میلیون دلار بابت دو فصل پیشنهاد داده است. این درحالی است که اسدی در فصل جاری کمتر به بازی گرفته شده و آن عملکردی که از این بازیکن انتظار می‌رفته را نداشته است. حال باید دید مدیربرنامه این بازیکن واقعا توانسته تیم تایلندی را به پرداخت چنین رقم عجیبی راضی کند یا این خبر صحت و سقم درستی ندارد!

نوراللهی از یک میلیون دلار می‌گذرد؟
در اینکه پرسپولیسی‌ها از بازگشت احمد نوراللهی به جمع سرخپوشان خوشحال می‌شوند هیچ شکی نیست. الان هم به واسطه بروز مشکلاتی میان این بازیکن و مربی تیم شباب الاهلی امارات خیلی‌ها از احتمال زیاد بازگشت او به پرسپولیس می‌گویند. اما نکته مهم اینجاست که این بازیکن یک فصل دیگر با تیم اماراتی قرارداد دارد و می‌گویند رقم این قرارداد هم یک میلیون دلار است. اگر نوراللهی قصد بازگشت داشته باشد باید قید این یک میلیون دلار را بزند. اگر هم کادر فنی این تیم او را نخواهد این بازیکن باید برای دریافت طلبش با تیم اماراتی بجنگد! گفتنی است احمد نوراللهی و مهدی قایدی آن جایگاه قبلی را در تیم اماراتی ندارند. قایدی به ندرت به بازی گرفته شده و نوراللهی هم بعد از آن گل به خودی که در لیگ قهرمانان آسیا زد به سرنوشت باشو دچار شد و کمتر در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت. تا جایی که در بازی‌های اخیر در لیگ قهرمانان هم یا در لیست نبودند یا در ترکیب. باید دید نوراللهی قید آن پول زیاد را می‌زند یا همه این حرف‌ها شایعه‌ای بیش نیست و نوراللهی به کارش در فوتبال امارات ادامه خواهد داد.

علیپور برای بازگشت جدی است
هنوز خبری از لیست نفرات مورد نیاز یحیی گل‌محمدی و نفرات مازاد پرسپولیس نیست اما موضوع بازگشت علی علیپور به پرسپولیس خیلی جدی است. علیپور در مصاحبه‌ای اعلام کرده که باشگاه پرسپولیس هیچ پیشنهادی به او نداده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس هم می‌گویند منتظر لیست   
نفرات درخواستی یحیی گل‌محمدی هستند و اگر نام علیپور در این لیست باشد برای جذب او اقدام خواهند کرد. گفته می‌شود تیم مارتیمو به این بازیکن پیشنهاد 300 هزار دلاری برای تمدید قرارداد داده و علیپور هنوز در این مورد پاسخی نداده است. گفته می‌شود او تمایل دارد که به پرسپولیس بازگردد و تصمیمش در این راه جدی است.

تکذیب مشکلات اخلاقی رضاییان
در خبرها داشتیم که همکاری رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس روبه پایان است و این بازیکن با پایان قراردادش در این فصل از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود و علت این جدایی هم مشکلات اخلاقی عنوان شده است! اما باشگاه پرسپولیس با عنوان این موضوع که چنین خبری برای ایجاد حاشیه در تیم است اعلام کرد این بازیکن هیچ مشکل اخلاقی ندارد و بدون هیچ مشکلی دارد کارش را انجام می‌دهد. باشگاه درمورد تمدید قرارداد این بازیکن هم می‌گوید برنامه تمدید قرارداد بازیکنان بدون هیچ مشکلی ادامه دارد و به ترتیب و با درخواست یحیی گل‌محمدی درحال انجام است و با رامین رضاییان هم برای تمدید قرارداد مذاکره خواهد شد.

پیشنهاد سرلک هنوز جدی نیست
با وجود انتشار خبر مذاکره میلاد سرلک با چند تیم قطری همچنان این خبر را می‌شنویم که پیشنهادات ارائه شده هنوز خیلی جدی نشده و این بازیکن مذاکره با باشگاه پرسپولیس را هم به شکل همزمان دنبال می‌کند. ملی‌پوش بودن این بازیکن و عملکرد خوبش در پرسپولیس باعث شده تا این بازیکن پیشنهادات تیم‌های عربی را دریافت کند اما ظاهرا هنوز باشگاه پرسپولیس شانس زیادی برای حفظ بازیکن خود دارد. البته باید دید با قولی که این بازیکن برای تمدید قرارداد به پرسپولیسی‌ها داده آیا این باشگاه پرطرفدار به موقع می‌تواند سرلک را راضی به تمدید قرارداد کند یا خیر.

مذاکره با پورعلی‌گنجی تایید نشد
از روزی که مرتضی پورعلی‌گنجی در تمرین پرسپولیس شرکت و در مصاحبه‌ای اعلام کرد که روزی در پرسپولیس بازی خواهد کرد هر روز اخباری درمورد مذاکره باشگاه سرخ پایتخت با این بازیکن به گوش می‌رسد. او به خاطر مصدومیت از تیم شنژن چین جدا شد و به ایران برگشت تا ادامه درمانش را در ایران دنبال کند. دیروز از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که این باشگاه مذاکره‌ای با این بازیکن نداشته و البته از مذاکره مستقیم سرمربی با این بازیکن اظهار بی‌اطلاعی کرد. به نظر می‌رسد قرارداد این بازیکن با تیم چینی هم پروژه پرسپولیسی شدن او را پیچیده خواهد کرد. فعلا که مذاکره پرسپولیس با این بازیکن تایید نشده است. تا در روزهای بعد چه اتفاقی رخ دهد.

جدایی لک به همین راحتی نیست
حامد لک بالاخره مجوز تمرین با پرسپولیس را گرفت و ناراحتی یحیی گل‌محمدی هم از او برطرف شد. حال که او به تمرینات پرسپولیس بازگشته باز هم اخباری مبنی‌بر خروج این بازیکن از جمع سرخپوشان در پایان فصل به گوش می‌رسد. البته این بازیکن یک فصل دیگر با سرخ‌ها قرارداد دارد و رقم قرارداد این بازیکن با پرسپولیس چیزی در حدود 3 میلیارد تومان است. پرسپولیسی‌ها به همین راحتی نمی‌توانند این بازیکن را کنار بگذارند چون قطعا دچار ضرر و زیان مالی می‌شوند. مگر اینکه بتوانند رضایتنامه این بازیکن را در ازای دریافت رقمی صادر کنند. گفتنی است قرارداد لک مدتی قبل تمدید شد و فصل بعد هم همکاری این بازیکن با پرسپولیس باید ادامه داشته باشد.