تاریخ : Tue 15 Mar 2022 - 01:40
کد خبر : 70706
سرویس خبری : ورزش

جام به کویرنشینان شگفتی‌ساز رسید

پایان لیگ برتر والیبال با قهرمانی شهداب یزد

جام به کویرنشینان شگفتی‌ساز رسید

تیم‌های پیکان تهران و شهداب یزد در بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال عصر دیروز در سالن فدراسیون به مصاف هم رفتند. دو تیم درحالی با هم روبه‌رو شدند که بازی نخست را شهداب با نتیجه 3 بر صفر برده بود. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم یزدی در ست نخست 25 بر 19 به برتری رسیدند اما در ست دوم این پیکان بود که بهتر بازی کرد و 25 بر 23 برنده شد.

به گزارش «فرهیختگان»، تیم‌های پیکان تهران و شهداب یزد در بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال عصر دیروز در سالن فدراسیون به مصاف هم رفتند. دو تیم درحالی با هم روبه‌رو شدند که بازی نخست را شهداب با نتیجه 3 بر صفر برده بود. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم یزدی در ست نخست 25 بر 19 به برتری رسیدند اما در ست دوم این پیکان بود که بهتر بازی کرد و 25 بر 23 برنده شد. شهداب در ست سوم به بازی برگشت و دوباره 25 بر 17 پیروز شد تا در آستانه برد دوم و قهرمانی قرار بگیرد، اتفاقی که درنهایت رخ داد و شهداب 25 بر 18 به برتری رسید تا با پیروزی دوم مقابل تیم پیمان اکبری نخستین قهرمانی‌اش را در لیگ برتر والیبال ایران جشن بگیرد. پیکان که پرافتخارترین تیم والیبال ایران به‌شمار می‌رود، با استفاده از ستاره‌هایی مثل حمزه زرینی، پوریا یلی، امیر حسینی، آرمین تشکری، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور نتوانست قهرمان شود و شهداب که سرشناس‌ترین بازیکنش مهدی مهدوی،‌ پاسور سابق تیم‌ملی است با کمک بازیکنان جوان و کارآمدش شگفتی‌سازی‌اش را تکمیل کرد و قهرمانی را جشن گرفت. در این مسابقه امین اسماعیل‌نژاد از تیم مقاومت شهداب یزد همچون بازی قبلی با کسب 28پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به‌‌دست آورد. در تیم پیکان نیز آرمین تشکری با 15امتیاز، بهترین بازیکن بود.

 بازیکنان دو تیم پیش از شروع بازی با ذکر فاتحه و اهدای شاخه‌گل، یاد حسین معدنی، رضا ابراهیمی و حسین کاظمی، مربیان فقید والیبال ایران را گرامی داشتند.