تاریخ : Wed 09 Mar 2022 - 01:01
کد خبر : 70474
سرویس خبری : ورزش

دربی حذفی شاید در فینال

رویارویی سرخابی‌ها با نساجی و آلومینیوم

دربی حذفی شاید در فینال

با توجه به حذف زودهنگام سپاهان و فولاد از مسابقات جام‌حذفی فوتبال، مراحل باقی‌مانده این رقابت‌ها مصادف با برگزاری دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا2022 یعنی از نیمه‌دوم فروردین ازسر گرفته می‌شود.

به گزارش «فرهیختگان»، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، دیروز (سه‌شنبه) در سالن روابط‌عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد و براساس قرعه‌کشی انجام‌شده تیم دسته‌دومی و شگفتی‌ساز خلیج‌فارس ماهشهر به‌عنوان میزبان مس رفسنجان انتخاب شد. استقلال تهران در این مرحله در خانه به مصاف نساجی مازندران می‌رود، پرسپولیس هم در تهران با آلومینیوم اراک روبه‌رو می‌شود و دو تیم دسته‌اولی مس کرمان و خیبر خرم‌آباد هم در کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

با توجه به حذف زودهنگام سپاهان و فولاد از مسابقات جام‌حذفی فوتبال، مراحل باقی‌مانده این رقابت‌ها مصادف با برگزاری دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا2022 یعنی از نیمه‌دوم فروردین ازسر گرفته می‌شود. براساس اعلام امیرحسین روشنک دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی طی روزهای بیستم و بیست‌ویکم فروردین1401 برگزار خواهند شد. پس از برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی، قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها نیز در سالن روابط‌عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد و براساس قرعه تیم‌ها در این مرحله از رقابت‌ها برنده بازی خلیج‌فارس ماهشهر-مس رفسنجان با برنده بازی پرسپولیس-آلومینیوم اراک روبه‌رو می‌شود و برنده بازی استقلال-نساجی مازندران با برنده بازی مس کرمان-خیبر خرم‌آباد دیدار می‌کند و این یعنی اینکه حداقل تا فینال مسابقات خبری از دربی نخواهد بود و درصورتی که دو تیم بزرگ پایتخت بتوانند به فینال برسند دربی برگزار خواهد شد. دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم فروردین1401 برگزار خواهند شد و دو تیم برتر دیدار فینال را روز هفتم اردیبهشت1401 برگزار می‌کنند.