تاریخ : Tue 08 Mar 2022 - 03:30
کد خبر : 70430
سرویس خبری : ورزش

داسیلوا ثبت کند فیکس می‌شود؟

استعلام از فدراسیون عربستان برای مدافع برزیلی

داسیلوا ثبت کند فیکس می‌شود؟

درباره آخرین وضعیت مدافع جنجالی استقلالی‌ها باید توضیح داد که این بازیکن از مدت‌ها قبل از ناحیه روی پا با آسیب‌دیدگی دست‌وپنجه نرم کرده و مدت‌هاست با درد کار را دنبال می‌کند و به‌دلیل فرصت کم بین بازی‌ها و عدم ریکاوری مناسب برای رسیدن به بهبودی، هر بار بعد از بازی‌ها با آمپول و مسکن خود را به بازی می‌رساند.

به گزارش «فرهیختگان»، تیم فوتبال استقلال درحالی یکشنبه‌شب موفق شد از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر گل‌گهر سیرجان را در دیداری حساس شکست بدهد که این دیدار اگرچه 3 امتیاز سرنوشت‌ساز و شیرین را به‌ارمغان آورد اما تلفاتی را هم به‌همراه داشت؛ از روزبه چشمی از بازیکنان تا فرهاد و فرزاد مجیدی از کادرفنی همه نفراتی هستند که به‌خاطر محرومیت نمی‌توانند استقلال را در دیدار بعدی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان همراهی کنند. این درحالی است که وضعیت محمد دانشگر هم برای همراهی تیم در بازی هفته بعد مشخص نیست و چه‌بسا اتفاقاتی بیفتد که دانشگر هم نتواند در دیدار ماقبل دربی استقلال را همراهی کند.

البته درباره آخرین وضعیت مدافع جنجالی استقلالی‌ها باید توضیح داد که این بازیکن از مدت‌ها قبل از ناحیه روی پا با آسیب‌دیدگی دست‌وپنجه نرم کرده و مدت‌هاست با درد کار را دنبال می‌کند و به‌دلیل فرصت کم بین بازی‌ها و عدم ریکاوری مناسب برای رسیدن به بهبودی، هر بار بعد از بازی‌ها با آمپول و مسکن خود را به بازی می‌رساند. در حالی که دانشگر روز گذشته در جریان تمرین استقلال به ریکاوری پرداخت و سعی کرد با برخی اقدامات درمانی برای ناحیه مصدوم تا حدودی بهبود پیدا کند. البته طبق اعلام کادرفنی استقلال تمرین این تیم برای امروز تعطیل شده و قرار است وضعیت نهایی دانشگر برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار حساس هفته بیست‌ودوم مقابل صنعت نفت آبادان فردا و در جریان تمرین این تیم مشخص شود.

 چه کسی کارت سوم را گرفت؟

دیدار یکشنبه‌شب با کلی جاروجنجال همراه بود تا جایی که برادران مجیدی در این دیدار با دریافت کارت قرمز از بیژن حیدری از روی نیمکت اخراج شدند و بازی بعدی را هم از دست دادند. نکته قابل‌توجه و مغفول در این مسابقه این بود که یک کارت زرد حیدری در این ماجرا به چه کسی روی نیمکت داده شد که با پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» مشخص شد رضا آذری، هافبک جوان آبی‌ها کارت زرد گرفته است.

 داسیلوا برسد فیکس می‌شود!

از سوی دیگر برخی اقدامات درخصوص رافائل داسیلوا مدافع برزیلی جدید استقلالی‌ها که البته هنوز قراردادش را امضا نکرده طی دیروز و امروز انجام شده و به محض اینکه پاسخ استعلام این بازیکن از فدراسیون فوتبال برسد، کارهای مرتبط با قرارداد این بازیکن به‌سرعت انجام می شود تا او به بازی جمعه مقابل تیم آبادانی برسد. این درحالی است که داسیلوا روز گذشته در تمرین استقلال با لباس ورزشی حاضر و تماشاگر تمرینات شاگردان مجیدی شد. البته با توجه به اینکه برای بازی جمعه استقلالی‌ها روزبه چشمی را در اختیار ندارند، در صورتی که مجیدی همچنان اصرار به استفاده از 3 مدافع داشته باشد، با توجه به محرومیت چشمی به احتمال زیاد رافائل هنوز نرسیده فیکس خواهد شد و استقلال را در بازی بعدی همراهی خواهد کرد. آبی‌ها درخصوص مدافع برزیلی از فدراسیون عربستان استعلام گرفته‌اند تا بدون ریسک قراردادش را ثبت کنند و تا زمان تنظیم این گزارش پاسخ این استعلام به باشگاه نرسیده بود.

این درحالی است که شرایط دانشگر هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد که در صورت غیبت این مدافع، آبی‌ها یا باید با سیستم 4 دفاعه بازی کنند یا برای مثلث دفاعی از به‌آفرین یا یک بازیکن غیرتخصصی به‌عنوان راس سوم مثلث خط دفاعی در سیستم 3 دفاعه استفاده کنند.