تاریخ : Sat 05 Mar 2022 - 02:05
کد خبر : 70258
سرویس خبری : ورزش

اعتماد مربی مهم‌ترین دلیل آمدنم به ایران بود

تمیروف در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: در آسیا همه پرسپولیس را می‌شناسند

اعتماد مربی مهم‌ترین دلیل آمدنم به ایران بود

من فقط دو جلسه است که در تمرینات حضور دارم و با سایر بازیکنان تمرین کرده‌ام اما در همین مدت هم دوستان خیلی خوبی پیدا کردم. جو اینجا دوستانه و صمیمی است و بچه‌ها همه با هم دوست هستند.

به گزارش «فرهیختگان»، مهاجم جدید پرسپولیس از اینکه برای ادامه فوتبالش کشورمان و باشگاه پرسپولیس را انتخاب کرده خوشحال و راضی است. از طریق یک واسطه توانستیم با او ارتباط برقرار کنیم و مهاجم جدید قرمزها هم به سوالات خبرنگار «فرهیختگان» پاسخ داد. وی درخصوص پیوستن به پرسپولیس گفت: «وقتی از ایران برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس با من تماس گرفتند خیلی خوشحال شدم، چون این تیم یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های آسیاست و همه این تیم را می‌شناسند و بسیاری از فوتبالیست‌ها دوست دارند در چنین تیم بزرگی بازی کنند.»

تمیروف که در همین مدت کم توانسته با بازیکنان پرسپولیس به‌خصوص دو بازیکن تاجیک این تیم ارتباط دوستانه‌ای برقرار کند، درخصوص استقبال همبازی‌هایش از او در تمرینات ادامه داد: «من فقط دو جلسه است که در تمرینات حضور دارم و با سایر بازیکنان تمرین کرده‌ام اما در همین مدت هم دوستان خیلی خوبی پیدا کردم. جو اینجا دوستانه و صمیمی است و بچه‌ها همه با هم دوست هستند.»

وی در ادامه با تمجید از مربیان پرسپولیس گفت: «من از سرمربی تیم ممنون هستم چون به من اعتماد کرد و این مهم‌ترین مساله در پیوستنم به پرسپولیس بود. اعتقاد دارم بسیار مهم است که مربی، بازیکن تیمش را باور داشته باشد.»

مهاجم جنگنده جدید پرسپولیس که با آگاهی از سطح توقع هواداران پرشمار این تیم پیراهن سرخ را برتن کرده در این خصوص گفت: «تمام تلاش خودم را می‌کنم تا هواداران را خشنود کنم. از دوستانم در ایران شنیدم که پرسپولیس و نتایج این تیم چقدر برای هواداران بی‌شمارش مهم است برای همین من نیز درکنار همبازیانم تمام تلاشم را می‌کنم تا نتایج خوبی بگیریم و هواداران تیم را خوشحال کنیم.»