تاریخ : Wed 02 Mar 2022 - 00:13
کد خبر : 70148
سرویس خبری : ورزش

آرامش قبل از توفان یا تدبیر سرمربی؟

پشت‌پرده عدم‌حضور مجیدی در کنفرانس‌های خبری

آرامش قبل از توفان یا تدبیر سرمربی؟

اطلاعات خبرنگار «فرهیختگان» حاکی از آن است که مجیدی به اندازه‌ای از اوضاع پیرامونی باشگاه و برخی اقدامات از سوی نهادهای ذیربط درباره مشمول شدن دو مدافع تیمش شاکی است که ترجیح می‌دهد فعلا در نشست‌های خبری شرکت نکند.

به گزارش «فرهیختگان»، استقلال درحالی در هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر مقابل نساجی مازندران در مشهد به تساوی بدون گل رسید که این فرصت را داشت تا بتواند با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان اختلاف پنج امتیازی را درصدر جدول با پرسپولیس حفظ کرده و در ادامه شانس‌های خود برای قهرمانی را بالا ببرد که در هر صورت توقف آبی‌ها در مشهد و برتری پرسپولیس در تهران، این اختلاف را کم و امیدهای پرسپولیس برای هفته‌های آینده را بیشتر کرد.

این دیدار درحالی برگزار شد که استقلالی‌ها تحت‌تاثیر عدم حضور دو مدافع سرباز خود مثل دیدار با فجرسپاسی به میدان رفتند اما برخلاف دیدار قبلی این‌بار دیگر خبری از سه امتیاز نبود. نکته قابل‌توجه اینکه در این دیدار اگرچه استقلال باز هم مانند دیدارهای قبلی گل نخورد و دروازه خود را بسته نگه داشت تا با حضور نفرات جدید هم در خط دفاعی نمره قبولی بگیرد، اما فضای حاکم بر اردوی تیم از بابت جدایی مرادمند و یزدانی به اندازه‌ای متاثرکننده بود که این موضوع بر پیکره استقلال در دیدار با نساجی سایه انداخت تا درنهایت از این دیدار فقط یک امتیاز نصیب استقلال شود.

نکته قابل‌توجه اینکه فرهاد مجیدی قبل و بعد از این دیدار هم به نشست خبری نرفت تا مثل بازی با فجر، همچنان صالح مصطفوی، دستیار وی پاسخگوی رسانه‌ها در این اوضاع و احوال باشد.

در این خصوص اطلاعات خبرنگار «فرهیختگان» حاکی از آن است که مجیدی به اندازه‌ای از اوضاع پیرامونی باشگاه و برخی اقدامات از سوی نهادهای ذیربط درباره مشمول شدن دو مدافع تیمش شاکی است که ترجیح می‌دهد فعلا در نشست‌های خبری شرکت نکند و صحبت‌هایش را به دستیارش منتقل می‌کند تا او آنها را ملایم‌تر بیان کند؛ چراکه طبق شنیده‌ها این مربی اگر قرار باشد خودش به نشست برود مطمئنا صحبت‌های تندی را مطرح خواهد کرد که احتمالا فضای کاری را برای وی در آینده سخت خواهد کرد.

البته برخی این رفتار مجیدی را آرامش قبل از توفان تلقی کرده و هر آن این امکان را می‌دهند تا با توجه به شرایط تیم، او طغیان کند اما سرمربی آبی‌ها که سابقه موضعگیری علیه ارکان باشگاه را پیش از این در کارنامه دارد فعلا سکوت کرده تا نتیجه برخی اقدامات باشگاه درخصوص اتفاقات اخیر به‌خصوص بازیکنان سرباز مشخص و نهایی شود.