تاریخ : Thu 24 Feb 2022 - 00:47
کد خبر : 69958
سرویس خبری : ورزش

تراکتور 9 هفته در حسرت برد

ادامه موضع‌گیری تبریزی‌ها علیه زنوزی و سولدو

تراکتور 9 هفته در حسرت برد

در یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر تراکتور تبریز میهمان پیکان بود و برابر این تیم با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش «فرهیختگان»، در یکی از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر تراکتور تبریز میهمان پیکان بود و برابر این تیم با تساوی بدون گل متوقف شد. در این بازی پیکان تیم برتر زمین بود و بارها صاحب موقعیت شد و پنالتی را هم به‌دست آورد، اما درخشش محمدرضا اخباری باعث شد دروازه تراکتور بسته بماند و بتواند از این بازی یک امتیاز کسب کند.

هواداران تراکتور که در هفته‌های اخیر بارها نسبت‌به وضعیت تیم‌شان ابراز نگرانی کردند، بعد از این بازی هم در فضای مجازی مانند هفته‌های اخیر علیه سرمربی کروات این تیم(سولدو) و البته مالک باشگاه(زنوزی) موضع‌گیری کردند و خواستار کنار رفتن هر دو شدند.

تراکتور که در سال‌های اخیر معمولا یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و یکی از مدعیان قهرمانی بود، در این فصل با نتایج ضعیفی که کسب کرده، جزء گزینه‌های سقوط به‌شمار می‌رود. نکته جالب اینکه شاگردان سولدو بعد از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان در هفته دهم لیگ برتر دیگر رنگ پیروزی را ندیدند و بازی‌های بعدی را با شکست یا تساوی پشت‌سر گذاشتند و با ادامه این روند بعید نیست شاهد یک تغییر دیگر روی نیمکت این تیم تبریزی باشیم؛ اتفاقی که در سال‌های اخیر به‌کرات رخ داده است.