تاریخ : Wed 23 Feb 2022 - 00:19
کد خبر : 69901
سرویس خبری : ورزش

آزمون آماده هنرنمایی در بوندس‌لیگا

شنبه از شماره 9 جدید لورکوزن رونمایی می‌شود

آزمون آماده هنرنمایی در بوندس‌لیگا

لورکوزن پس از 3 برد پرگل برابر آگسبورگ، دورتموند و اشتوتگارت، در ابتدای این هفته شکستی ناباورانه را برابر ماینتس متحمل شد تا نوار بردهایش پاره شود. با این حال تا پیش از مسابقه حساس دو هفته بعد با بایرن امیدوار است بتواند بیلفلد را مغلوب کرده و در شرایط خوبی برای رویارویی با صدرنشین آماده شود.

به گزارش «فرهیختگان»، سردار آزمون بالاخره تمرینات با توپ خود در بایرلورکوزن را آغاز کرد و با توجه به ویدئوهایی که باشگاه آلمانی منتشر کرده و اخباری که در این زمینه شنیده می‌شود بعید نیست که در دیدار عصر شنبه آینده برابر آرمینیا بیلفلد نخستین بازی‌اش را با لباس تیم جدیدش انجام دهد. آزمون در نیم‌فصل و در انتقالی پرسروصدا راهی بوندس‌لیگا شد اما به دلیل ابتلا به کرونا و همچنین مصدومیتی که در اردوی دبی تیم زنیت نصیبش شد نتوانست برای لورکوزن به میدان برود. با این حال در روزهای اخیر او حضوری جدی‌تر در تمرینات این تیم داشته و به نوشته رسانه‌های آلمانی احتمالا شنبه از او با پیراهن شماره 9 تیم جدیدش رونمایی خواهد شد. نشریه بیلد آلمان دراین‌باره می‌نویسد: «سردار آزمون خرید تازه و 27 ساله بایرلورکوزن در تمرینات تیمش در کنار سایرین به راحتی تمرین می‌کند و به نظر می‌رسد دوران مصدومیتش به پایان رسیده است. در این شرایط بعید نیست که در دیدار این هفته لورکوزن برابر بیلفلد او را در زمین ببینیم. به‌خصوص که پاتریک شیک به تازگی دچار مصدومیت شده و گفته می‌شود این بازی را از دست خواهد داد. او تمریناتش را از ابتدای این هفته جدی‌تر پیگیری می‌کند و جراردو سوانه، سرمربی تیم هم معتقد است که شرایطش روزبه‌روز بهتر می‌شود و می‌توان امید داشت که حداقل در این دیدار برای دقایقی بازی کند.» سرمربی سوئیسی می‌گوید: «باید در روزهای آینده هم شرایطش را بررسی کنیم اما این‌طور به نظر می‌رسد که مشکلی ندارد و آماده است تا برای تیم بازی کند. البته نباید فشار زیادی روی او وارد کنیم و باید به تدریج او را راهی زمین کنیم تا دوباره دچار مصدومیت نشود. هنوز چند جلسه تمرینی دیگر باقی مانده است و در این مدت بهتر می‌توان درباره شرایط او پیش از دیدار روز شنبه اظهارنظر کرد.» البته با توجه به اینکه آزمون هنوز برای تیم جدیدش به میدان نرفته و تمرینات زیادی هم در کنار هم‌تیمی‌هایش نداشته بعید است در این دیدار از ابتدا در ترکیب لورکوزن به میدان برود و سوانه احتمالا از لوکاس آلاریوی آرژانتینی در خط حمله تیمش استفاده خواهد کرد. این مهاجم 29 ساله با ورود آزمون جایگاهش را در خطر می‌بیند و در این دیدار فرصت خوبی دارد تا نشان دهد که می‌تواند همچنان یکی از گزینه‌های بازی در خط حمله تیمش باشد.

لورکوزن پس از 3 برد پرگل برابر آگسبورگ، دورتموند و اشتوتگارت، در ابتدای این هفته شکستی ناباورانه را برابر ماینتس متحمل شد تا نوار بردهایش پاره شود. با این حال تا پیش از مسابقه حساس دو هفته بعد با بایرن امیدوار است بتواند بیلفلد را مغلوب کرده و در شرایط خوبی برای رویارویی با صدرنشین آماده شود.

آزمون در نیم‌فصل تصمیم گرفت زنیت روسیه را ترک کرده و به بوندس‌لیگا برود. برخی رسانه‌های روسی معتقدند که یکی از دلایلی که این مهاجم 27 ساله ایرانی فوتبال روسیه را پس از سال‌ها ترک کرد حواشی‌ای بود که برایش در مورد نوزادی که ادعا می‌شد فرزند اوست منتشر شد و ادعای زنی که معتقد بود از آزمون بچه‌دار شده است باعث شد این بازیکن ترجیح دهد از این فضا فاصله بگیرد. با این حال آندری دمیتریف، یکی از وکلای شهر کازان در مصاحبه‌ای درباره شرایط این پرونده و پیش‌بینی‌اش از سرنوشت آن می‌گوید: «امروز(سه‌شنبه) جلسه‌ای با حضور وکیل آزمون برگزار شد که ما هم مستندات خود را ارائه کردیم و قاضی هم مدارک دو طرف را مطالعه کرد. البته شاید آنها پیش از رای نهایی راهی برای مصالحه پیدا کرده و پیشنهادی برای حل مسالمت‌آمیز ماجرا ارائه دهند. در صورت عدم توافق قاضی باید دستور تعیین هویت و معاینات پزشکی را صادر کند تا مشخص شود که اصل ماجرا چیست. آلیا(مادر بچه) می‌خواهد که آزمون رسما به‌عنوان پدر بچه معرفی شود و در گواهی و شناسنامه کودک این موضوع قید شود. مساله دوم پرداخت نفقه است که با توجه به اینکه این بازیکن دیگر در روسیه نیست صحبت در مورد میزان آن کمی دشوار است. این امکان وجود دارد که آنها عدد مدنظر خود را به‌زودی اعلام کنند اما دعوی اولیه تقاضای 25 درصد از درآمد اوست.»

به نوشته رسانه‌های روسی با توجه به اینکه پیش از این سردار پولی را به حساب آلیا انتقال داده است مشخص است که تلویحا ارتباط خود با این بچه را پذیرفته است و به این ترتیب شانس مادر کودک برای پیروزی در این پرونده بالاست.