تاریخ : Sun 13 Feb 2022 - 00:55
کد خبر : 69499
سرویس خبری : ورزش

شکست پدیده مقابل مس با یک تعویضی!

3 بازیکن به زمین رفتند ولی اجازه بازی پیدا نکردند

شکست پدیده مقابل مس با یک تعویضی!

تیم مشهدی درحالی به مصاف حریف رفسنجانی رفت که سازمان لیگ اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید پدیده را نداد. بازیکنانی مانند رابط و کرملاچعب و رضازاده نتوانستند این تیم را همراهی کنند و به همین دلیل پدیده به غیر از ۱۱ بازیکن اصلی، تنها ۲ بازیکن و یک دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت داشت که البته یکی از آنها یعنی ابوالفضل عکاشه مصدوم بود تا عملا این تیم به جز دروازه‌بانش فقط یک بازیکن دیگر روی نیمکت داشته باشد.

به گزارش «فرهیختگان»، مس رفسنجان که موفق شده بود با قرار گرفتن در رده چهارم جدول به استقبال تعطیلات لیگ برتر برود، دیروز در یکی از ۳ دیدار آغازین هفته هفدهم در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف پدیده رفت و توانست به پیروزی 3 بر یک دست پیدا کند تا جایگاهش در رده چهارم را حفظ کرده و همچنان در قامت یک مدعی ظاهر شود.

تیم مشهدی درحالی به مصاف حریف رفسنجانی رفت که سازمان لیگ اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید پدیده را نداد. بازیکنانی مانند رابط و کرملاچعب و رضازاده نتوانستند این تیم را همراهی کنند و به همین دلیل پدیده به غیر از ۱۱ بازیکن اصلی، تنها ۲ بازیکن و یک دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت داشت که البته یکی از آنها یعنی ابوالفضل عکاشه مصدوم بود تا عملا این تیم به جز دروازه‌بانش فقط یک بازیکن دیگر روی نیمکت داشته باشد. تیم مشهدی زمانی متوجه شد که از سه بازیکن خود نمی‌تواند استفاده کند که آنها در ترکیب اصلی قرار گرفته و درحال گرم کردن بودند اما با تذکر ناظر بازی مبنی‌بر اینکه کارت بازی این سه بازیکن صادر نشده است از ترکیب درآمده و به سکوها منتقل شدند.

روز گذشته همزمان با این دیدار خبر باز شدن پنجره داخلی تیم‌های مطرح لیگ برتری مثل استقلال و پرسپولیس با وجود عدم رضایت شاکیان آنها و به خاطر ضمانت‌های لازم از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شد تا این موضوع کمی عجیب باشد که چطور کمیته تعیین وضعیت در رفتاری شبیه به یک بام و دوهوا کارت بازی بازیکنان تیم‌های پرطرفدار و مطرح پایتخت را صادر کرده اما این امر برای تیم مشهدی در دقیقه ۹۰ صورت نگرفته است، هرچند طبق شنیده‌ها تیم فوتبال پدیده در لحظه آخر رضایت شاکیان خود را گرفت و با وجود آنکه مطالبات آنها را پرداخت کرده بود اما این اتفاق هم باعث نشد تا سه بازیکن جدید این تیم بتوانند تیم مشهدی را در مقابل مس رفسنجان همراهی کنند. تیم مشهدی که دو بازیکن خارجی را هم به خدمت گرفته از این نفرات هم نتوانست در این دیدار بهره لازم را ببرد.