تاریخ : Thu 10 Feb 2022 - 00:48
کد خبر : 69369
سرویس خبری : ورزش

حردانی مثل گوهری

چرا خرید جدید استقلال به پیکان نرسید؟

حردانی مثل گوهری

با وجود آنکه حردانی در جلسه تمرینی قبلی استقلال پیش از بازی با پیکان هم شرکت کرده و حتی در اردوی شب قبل از بازی آبی‌پوشان نیز حاضر شده بود، اما به‌دلیل عدم صدور کارت بازی این بازیکن، دیدار با پیکان را از دست داد.

به گزارش «فرهیختگان»، صالح حردانی، مدافع راست جدید استقلال بعد از عقد قراردادش به تمرینات این تیم اضافه شد و از همان لحظه نیز باشگاه استقلال اقدامات مربوط به صدور کارت بازی او را در دستورکار قرار داد تا این‌طور متصور شود که این بازیکن برای همراهی تیم در مقابل پیکان از سری رقابت‌های حذفی مشکلی نداشته باشد و حتی فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال نیز در نشست خبری قبل از این دیدار روی این موضوع صحه گذاشت و اعلام کرد حردانی مشکلی برای بازی مقابل پیکان ندارد. این درحالی بود که حردانی فقط یک جلسه تمرین تاکتیکی با استقلال انجام داد اما طبق شنیده‌ها، مجیدی می‌خواست از او در جناح راست تیمش در ترکیب اصلی برای بازی با پیکان استفاده کند که درنهایت این اتفاق نیفتاد، چراکه 2ساعت مانده به این دیدار اعلام شد کارت بازی این بازیکن ملی‌پوش صادر نشده است. درواقع با وجود آنکه حردانی در جلسه تمرینی قبلی استقلال پیش از بازی با پیکان هم شرکت کرده و حتی در اردوی شب قبل از بازی آبی‌پوشان نیز حاضر شده بود، اما به‌دلیل عدم صدور کارت بازی این بازیکن، دیدار با پیکان را از دست داد.

نکته قابل‌توجه اینکه در این خصوص بعضی اعلام کردند ظاهرا به‌دلیل برخی مشکلات میان سازمان لیگ و استقلال، کارت بازی صالح حردانی برای این بازی صادر نشده و علی‌رغم اینکه کادرفنی روی این بازیکن حساب باز کرده بود‌، اما او به همین دلیل قادر به‌ همراهی تیمش در دیدار با پیکان نیست. این درحالی است که طبق آنچه نوشتیم درنهایت کمیته تعیین وضعیت برای استقلالی‌ها نامه‌ای صادر نکرد تا این بازیکن از همراهی تیمش محروم شود. درواقع حردانی به همان دلیلی از همراهی استقلال بازماند که احمد گوهری نتوانسته بود پرسپولیس را همراهی کند و از آنجایی که پنجره داخلی هر دو تیم پرطرفدار پایتخت بسته بود، به همین دلیل آنها موفق نشدند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند و دقیقا به همین علت این امر اتفاق افتاده و این موضوع ربطی به مشکلات سابق باشگاه استقلال با سازمان لیگ نداشت.