تاریخ : Sun 06 Feb 2022 - 12:37
کد خبر : 69155
سرویس خبری : دانشگاه

مهلت ثبت‌نام کنکور تمدید شد

مهلت ثبت‌نام کنکور تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری 1401 تا 20 بهمن خبر داد.

به گزارش «فرهیختگان»، در شرایطی که امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ بود، سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت‌نام این کنکور تا ۲۰ بهمن خبر داد.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: تا ظهر دیروز مجموعا ۶۴۰ هزار نفر در کنکور ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند و با احتساب افرادی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، متقاضی شرکت در گروه‌های هنر و زبان نیز شده‌اند، مجموعا بیش از ۸۳۵ هزار داوطلب نام‌نویسی کرد‌اند.

ثبت‌نام کنکور سراسری از ۱۰ بهمن آغاز شده بود و بر اساس اطلاعیه جدید سازمان سنجش تا ۲۰ بهمن ادامه دارد؛ در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰.۱۱.۱۷) برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰.۱۱.۲۰ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که درمهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

همچنین فهرست حذفیات منابع آزمون سراسری سال 1401 که از آن سؤال طرح نخواهد شد را می‌توانید دانلود کنید:  حذفیات کنکور  / فارس