تاریخ : Thu 03 Feb 2022 - 01:55
کد خبر : 69003
سرویس خبری : ورزش

ناامیدی رادو و جذب گوهری در روز بد لک!

پرسپولیس اولین خرید زمستانی‌اش را انجام داد

ناامیدی رادو و جذب گوهری در روز بد لک!

احمد گوهری گلر نفت‌آبادان که دریافتی‌اش از صنعت نفت بابت نیم‌فصل اول به 50 درصد نرسیده بود، دیروز با حضور در فدراسیون فوتبال قرارداد خود با طلایی‌پوشان آبادانی را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرد و راهی باشگاه پرسپولیس شد.

به گزارش «فرهیختگان»، بعد از جدایی بوژیدار رادوشوویچ از پرسپولیس مربیان و مدیران این تیم تلاش زیادی کردند تا با جذب یک دروازه‌بان دیگر جای او را پر کنند و مذاکراتی با گزینه‌های مطرحی مثل رشید مظاهری و محمدرضا اخباری هم انجام دادند، اما در نهایت سراغ یک گلر جوان رفتند. احمد گوهری گلر نفت‌آبادان که دریافتی‌اش از صنعت نفت بابت نیم‌فصل اول به 50 درصد نرسیده بود، دیروز با حضور در فدراسیون فوتبال قرارداد خود با طلایی‌پوشان آبادانی را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرد و راهی باشگاه پرسپولیس شد و قراردادی به‌مدت یک‌فصل‌ونیم امضا کرد. گوهری که سابقه عضویت در تیم‌های ملی ‌بزرگسالان، زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال ایران را دارد از امروز (پنجشنبه) در تمرین پرسپولیس شرکت می‌کند. جالب اینکه وی در روزی به پرسپولیس ملحق شد که قرمزها در یک بازی تدارکاتی به مصاف پیکان رفتند و 3 بر 2 پیروز شدند و نکته مهم آن، عملکرد بسیار بد حامد لک در نیمه‌اول بود، به‌طوری که روی هر دو گل پیکان مقصر اصلی بود و باعث شد گل‌محمدی در دقیقه 32 امیرمحمد یوسفی جوان را به‌جای لک به میدان بفرستد و جالب اینکه این گلر کم‌تجربه تا پایان گلی دریافت نکرد! به این ترتیب گوهری می‌تواند امیدوار باشد که تنها به یک گلر ذخیره تبدیل نشود و شاید خیلی زود به ترکیب اصلی تیم گل‌محمدی برسد!

نکته جالب اینکه ساعتی پس از اعلام خبر انتقال گوهری به پرسپولیس، رادوشوویچ با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران تیم سرخ‌پوش تهران خداحافظی کرد! منابع نزدیک به گلر کروات می‌گویند او با وجود اینکه تاکید داشت که به پرسپولیس بازنخواهد گشت و شکایت خواهد کرد، امیدوار بود با شروطش موافقت شده و با یک قرارداد جدید به این تیم برگردد، اما به خواسته‌اش نرسید و حالا قرمزها باید منتظر شکایت دروازه‌بان ذخیره سابق‌شان بابت قراردادش باشند. قراردادی که هرگز منافع باشگاه در آن تامین نشد.