تاریخ : Sat 29 Jan 2022 - 23:37
کد خبر : 68749
سرویس خبری : سیاست

تجلیل از خامنه‌ای، تجلیل از خمینی است

تجلیل از خامنه‌ای، تجلیل از خمینی است

بنده مجذوب و مرید امام هستم و تجلیل از آیت الله خامنه ای و معرفی ایشان به عنوان یک رهبر منحصربفرد تاریخی ( که یک سخن علمی و دقیق است ) چیزی از ارادت قلبی عمیق و زاید الوصف به امام و جایگاه و مرتبه اعلای او کم نمی‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا غلامی نوشت؛ آخر هفته پیش، در پاسخ به هک مضحک برخی شبکه های سیما، و درج شعار علیه حضرت آیت الله خامنه‌ای از سوی منافقین کوردل، توئیتی زدم با این محتوا که : از غیبت کبرا تا الان، تاریخ، رهبری به عظمت آیت الله خامنه ای ندیده است. بعد از این توئیت، جدای از منافقین، سلطنت طلبان مفلوکِ خارج نشین، عناصری از اصلاح طلبان تندرو، عدالت خواران و نواخباری‌های نادان قم و مشهد، علیه بنده شروع به فحاشی کردند و آنچه را برازنده خودشان بود در وصف اینجانب گفتند. در این جهت، لازم می‌دانم چند نکته را برای تنویر افکار عمومی عرض کنم :
یکم. من اهل فکر هستم و سخنی را که خارج از چارچوب فکری خود و همچنین مؤیّدات علمی باشد، به قلم نمی آورم؛ لذا از مطلبی که عرض کردم‌ هر کجا که لازم باشد، کاملا دفاع می کنم.
دو. همانطور که در توئیت دوم من آمده، آیت الله خامنه‌ای فرزند معنوی امام راحل (ره)، شاگرد و دست پرورده امام هستند و هرگونه تجلیل از آیت الله خامنه‌ای، تجلیل از امام است.
سوم. بنده مجذوب و مرید امام هستم و تجلیل از آیت الله خامنه ای و معرفی ایشان به عنوان یک رهبر منحصربفرد تاریخی ( که یک سخن علمی و دقیق است ) چیزی از ارادت قلبی عمیق و زاید الوصف به امام و جایگاه و مرتبه اعلای او کم نمی‌کند.
چهارم. بنده نه اهل چاپلوسی هستم و نه منفعتی از این سخنان خواهم برد بلکه این سخن را از روی صداقت، اخلاص و جمع بندی علمی خود بیان کرده ام.
پنجم. آیت الله خامنه ای خورشید تابناکی هستند که عظمت شخصیتی ایشان بر همگان مکشوف است و لذا یقیناً به تجلیل امثال حقیر و میلیون ها مانند حقیر ذره ای نیاز ندارند.
ششم. من از قدیم اطلاع دارم که آیت الله خامنه‌ای شخصا و از سر باوری صادقانه، شأنیت مستقل از امام برای خودشان قائل نیستند و خود را ذوب در امام می دانند لذا روشن است که عرض من هرچند با دیدگاه آیت الله خامنه ای منافاتی ندارد اما نکاتی در آن هست که صرفاً نظر شخصی و علمی حقیر محسوب شود.  
هفتم. کسانی که امروز به دنبال سوء استفاده از توئیت من در جهت ایجاد دو قطبی کاذب هستند، نه امام را می شناسند، نه سر سوزنی امام را قبول دارند و نه تاکنون در خط امام حرکت کرده اند بلکه با خواندن خود به عنوان‌ طرفدار امام، همواره به دنبال برپا نگهداشتن دکّانی بوده اند تا از آن طریق، یا منویات سیاسی و جناحی خود را محقق کنند یا به نان و نوایی برسند.
هشتم. بهتر است کسانی که امروز در مجموعه های منتسب به امام راحل (ره) به دنبال دو قطبی سازی، و هیاهو بر سر توئیت بنده هستند، نه فقط دشمنان قسم خورده امام را از مجموعه های خود دور کنند و از حمایت آنها دست بکشند، بلکه از افکار ناب امام در برابر هجمه های بلا‌انقطاع دشمنان انقلاب دفاع کنند.
نهم. من ابایی از شرح نظراتم در این زمینه ندارم و خوشحال می‌شوم در صورت تمایل رسانه ها، فرصت هایی در جهت تبیین ویژگی های منحصربفرد رهبری آیت الله خامنه‌ای به عنوان ثمره امام داشته باشم.
رضا غلامی
۹ بهمن ۱۴۰۰