تاریخ : Tue 18 Jan 2022 - 00:06
کد خبر : 68008
سرویس خبری : ورزش

حرفه‌ای‌ها حذف شدند!

در روز حذف سپاهان و فولاد از جام حذفی، پرسپولیس قاطعانه صعود کرد

حرفه‌ای‌ها حذف شدند!

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن در چهارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت 15:30 دیروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 3 بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش «فرهیختگان»، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن در چهارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت 15:30 دیروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 3 بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. وحید امیری در دقیقه 35 و مهدی عبدی در دقایق 68 و 76 سه گل سرخ‌پوشان را وارد دروازه سبزپوشان اصفهانی کردند تا پرسپولیسی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی صعود کنند. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر نیز با نتیجه 2 بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بود و دیروز دومین پیروزی متوالی سرخ‌پوشان مقابل تیم اصفهانی و مهدی تارتار در فاصله چند هفته به‌دست آمد. گل‌محمدی برای این بازی از حامد لک، سیدجلال حسینی (85- علی شجاعی)، فرشاد فرجی (68- وحدت هنانوف)، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی (85- محمد عمری)، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی (79- منوچهر صفروف) استفاده کرد که نکته مهم رونمایی از تاجیک‌ها بود.

صعود خیبر و حذف آسیایی‌ها

تیم‌های آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هم رفتند که دیدار دو تیم در پایان 90 دقیقه به نتیجه تساوی یک‌-‌یک انجامید. فرشاد احمدزاده (2) و میلاد فخرالدینی (37) گل‌های سپاهان و آلومینیوم را به ثمر رساندند. شاگردان خطیبی در ضربات پنالتی توانستند 4 بر 3 به برتری برسند و درمجموع این دیدار با نتیجه 5 بر 4 به‌سود اراکی‌ها خاتمه یافت تا شاگردان نویدکیا خیلی زود از جام‌حذفی خداحافظی کنند.  مس‌کرمان و فولاد‌خوزستان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به‌مصاف هم رفتند که تیم مس در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید. بازی در پایان 120 تلاش دو تیم به نتیجه تساوی یک‌-‌یک انجامیده بود. امین کاظمیان در دقیقه 60 دروازه فولاد را گشود، اما وحید حیدریه با گلزنی در دقیقه 88 سبب فرار دیرهنگام شاگردان نکونام از شکست شد. با این حال مدافع عنوان قهرمانی هم کنار رفت تا شاهد حذف دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.  خیبر خرم‌آباد هم در‌حالی مقابل صنعت‌نفت‌آبادان قرار گرفت که حریفش حاضر به سفر به خرم‌آباد نشد و تیم امید آبادانی‌ها این بازی را انجام داد و 5 بر یک هم شکست خورد. مهرداد قنبری (26‌-‌ پنالتی)، حمید طاهری‌فرد (50)، امیررضا احمدی (73)، میلاد غریبی (83) و فرزاد محمدی (3+90) برای خیبر و یزدان کبیری‌نیا (40) برای صنعت‌نفت گلزنی کردند.