تاریخ : Mon 17 Jan 2022 - 17:52
کد خبر : 67989
سرویس خبری : جامعه

می‌گفت نماینده حرم حضرت معصومه(س) هستم

‍ دیجی‌کالا ادعای مهرشاد سهیلی درباره دریافت 15 میلیون را تکذیب کرد:

می‌گفت نماینده حرم حضرت معصومه(س) هستم

سهیلی در آستانه اربعین سال ۹۸ در تماس با دیجی کالا مدعی می‌شود از طرف آستان حضرت معصومه(س) تماس می‌گیرد و می‌خواهد با مدیرعامل صحبت کند. امیرحسین موسوی با سهیلی تماس می‌گیرد: «می‌گفت از دفتر حرم حضرت معصومه(س) تماس می‌گیرم. ما یه موکب راه انداختیم. با همکارانتان صحبت کردم. قرار شده برای ما ۵۰ میلیون تومان کالا به منطقه موسیان در ایلام بفرستید.»

امیرحسن موسوی مدیر ارشد ارتباطات سازمانی دیجی‌کالا در گفت‌وگو با «فرهیختگان»، ضمن تکذیب ادعای مهرشاد سهیلی درباره دریافت مبلغ ۱۵ میلیون تومان از دیجی‌کالا، نکات قابل توجهی را درباره تماس سهیلی با دیجی کالا مطرح کرد.

آنگونه که او می‌گوید سهیلی در آستانه اربعین سال ۹۸ در تماس با دیجی کالا مدعی می‌شود از طرف آستان حضرت معصومه(س) تماس می‌گیرد و می‌خواهد با مدیرعامل صحبت کند. موسوی با سهیلی تماس می‌گیرد: «می‌گفت از دفتر حرم حضرت معصومه(س) تماس می‌گیرم. ما یه موکب راه انداختیم. با همکارانتان صحبت کردم. قرار شده برای ما ۵۰ میلیون تومان کالا به منطقه موسیان در ایلام بفرستید.»

موسوی بلافاصله با دفتر حرم حضرت معصومه(س) تماس و استعلام چنین درخواستی را می‌گیرد. پاسخ می‌شنود که چنین درخواستی اساسا از طرف حرم مطرح نشده است. او به همین دلیل حاضر به ارسال محموله نمی‌شود. سهیلی پس از اطلاع از این ماجرا، با دیجی‌کالا تماس می‌گیرد و می‌گوید «شما به امام رضا(ع) توهین کردید. شما حق ندارید چیزی را که نذر حضرت معصومه(س) است، ارسال نکنید.»

موسوی دیگر به تماس‌های سهیلی توجه نمی‌کند. وقتی تماس‌ها اثری ندارد، سهیلی فحاشی را آغاز می‌کند: «با شماره‌های مختلف زنگ می‌زد و فحاشی می‌کرد.»
مدیر ارشد ارتباطات سازمانی دیجی کالا می‌گوید: «او حالا مدعی شده که پس از تماس با مدیرعامل دیجی‌کالا، ۱۵میلیون تومان گرفته است.»